سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر اظهار داشت:خدا را شکر که بازی بسیار سختی را که در نیمه اول آن بازنده بودیم در نیمه دوم به نفع خودمان تمام کنیم. به قلعه‌نویی و گل‌گهر که تیم خوب و باکیفیتی بودند تبریک می‌گویم ولی بازیکنان ما در هر دو نیمه مصمم بودند که برنده این بازی شوند.

وی افزود: در این چند جلسه تمرین روی نقط ضعف و وقت حریف کار کردیم و از همین نواحی که گل زدیم کار کرده بودیم.به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که امروز همه چیز گذاشتند تا سربلند شویم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص اینکه بازیکنان جوان نفت مثل زواره‌ای و شریعت‌زاده انگیزه بسیار زیادی داشتند عنوان کرد: جا دارد از بازیکنان با تجربه تیم یک بار دیگر تشکر کنم چون آنها هستند که بازیکنان جوان ما را حمایت می‌کنند. همیشه گفته‌ام در شرایط 50 به 50 من سخت من همیشه به جوانان بازی می‌دهم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای بازی بعد برای استفاده از جوانان دارد گفت: در برنامه تمرینات ما شرایط به شکلی است که هر بازیکنی آماده باشد به میدان می رود.در تمام بازی‌ها حتی مقابل استقلال و پرسپولیس از جوان‌ها استفاده کردیم و امروز بدون ترس از تیم گل گهر 2 بازیکن 18 ساله در زمین داشتیم.امیدوارم آنها این اعتماد را به ما بدهند که دوباره از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص دیدار آینده مقابل آلومینیوم اراک گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و البته ما تا 2 ساعت دیگر خوشحالی می‌کنیم. به محض اینکه فیلم بازی حریف به دست ما برسد آنها را آنالیز می کنیم و فردا ریکاوری خواهیم کرد و تنها با یک جلسه تمرین خودمان را مهیای دیدار آینده خواهیم کرد. فقط تلاش ما این است که ریکاوری خوبی کنیم تا آماده بازی شویم.