جواد نکونام در نشست خبری دیدار فولاد و استقلال شرکت نکرد و به جای وی مهدی هاشمی نسب در سالن حاضر شد.

مربی فولاد در خصوص دیدار فردا با استقلال اظهار داشت: هم استقلال و هم فولاد به دنبال بازی زیبا و در حد نام تیم خود هستند. در این هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را ارائه کنیم. امیدوارم هر تیمی که خوب کار کرد، به حقش برسد.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: اسم بازیکنان مصدوم و کرونایی ما بماند تا فردا که مشخص شود. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری تمام شود تا تماشاگران به بازی برسند. مشخص نیست کدام بازیکنان مصدوم ما به بازی فردا برسند.

مربی تیم فولاد در خصوص اینکه باشگاه استقلال قبل از بازی فردا خواستار تغییر داور شده است عنوان کرد: در مورد داوری نباید حرف بزنیم چون این کنفرانس مربوط به قبل از بازی و در مورد مسائل فنی است اما اگر به بیانیه دادن باشد ما سال گذشته در بازی با ذوب آهن با قضاوت آقای زاهدی فر با اشتباه سهوی باختیم ولی نه اعتراض کردیم و نه بیانیه دادیم.امیدوارم فردا ستاره بازی آقای زاهدی فر باشد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که آیا از خریدهای تیمتان راضی هستید یا خیر عنوان کرد:بله از خریدهای تیم راضی هستیم، از آذری و محمدی تشکر می کنیم که بازیکنان مد نظر کادر فنی را به خدمت گرفتند و امیدوارم با توجه به اینکه امسال نماینده ایران در آسیا هستیم بتوانیم  نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فولاد در خصوص جدایی امیر حسین باقری پور و عباس بوعذار گفت:در مورد باقر پور باید بگویم که ما 7 بازیکن زیر 25 سال داشتیم که از 4 نفر بیشتر نمی توانستیم استفاده کنیم. به همین دلیل با جلساتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که او از ما جدا شود. او سال قبل خیلی خوب کار کرد که جا دارد از این بازیکن تشکر و برایش آرزوی موفقیت کنم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بوعذار هم با توجه به حضور پاتوسی و آبشک و نفراتی که در آن پست داشتیم به این بازیکن بازی نمی رسید. خود او هم دوست داشت جایی باشد که فیکس بازی کند. بوعذار هم سال گذشته زحمات زیادی برای ما کشید و برای این بازیکن هم آروی سلامتی و موفقیت می کنم.

هاشمی نسب گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی از آب در بیاید بازیکنان ما خودشان باشند. مطمئنا هر تیمی تلاش کند، مزد زحماتش را  می گیرد و برنده می شود.