به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین پاپی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و باید در دیدارهای خارج از خانه در لیگ نتایج مان را جبران کنیم.

وی در مورد وضعیت داوری و اینکه هواداران اعتقاد داشتند جواد نکونام باید از زمین اخراج شود، عنوان کرد: اتفاقا داوری بسیار خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت. هواداران ما تعصبی هستند همانطور که ما اشتباه می کنیم داور نیز می تواند مرتکب اشتباه شود.

پاپی خاطرنشان کرد: کیفیت تیم بسیار خوب است و از این شرایط خوشحال هستیم. استقلال امروز مفت از دست مان در رفت. سه بازی پیش رو اهمیت زیادی در شرایط ما دارد.

وی در مورد اینکه آرش افشین مثل مجتبی جباری از سپاهان رفت، تأکید کرد: به هر حال این شرایط پیش می آید و در نقل و انتقالات یک تیم نمی تواند خوب بازیکن بگیرد. تیم ما اکنون بسیار خوب شده است ما امروز توانستیم استقلال تیمی که به جمع چهار تیم نهایی آسیا رسیده بود را تحت فشار قرار دهیم. این مسئله نشان می دهد که ما به وضعیت خوبی رسیده ایم.

پاپی در مورد اینکه آیا سپاهان امسال می تواند سهمیه آسیا را کسب کند، اظهار داشت: خیلی چیزها در سه هفته آینده مشخص می شود ما سه بازی مهم را در پیش داریم و با نتیجه در این مسابقات معلوم می شود که می توانیم در کورس بمانیم یا خیر.

هافبک سپاهان در مورد تغییر پستش در بازی مقابل فولاد خوزستان، عنوان کرد: در بازی قبل به دلیل عدم حضور سه بازیکن به خاطر محرومیت مربی پست من را تغییر داد بازیکن حق ندارد چیزی بگوید و در هر جا استفاده می شود باید عملکرد خوبی داشته باشد اگر با ۵ متر تغییر پست شرایط بخواهد بد شود واقعا بازیکن نباید فوتبال بازی کند.

پاپی در مورد اینکه چرا سپاهان موقعیت های خود را به راحتی از دست می دهد، گفت: مقصر این موضوع ما بازیکنان هستیم تمرینات زیادی انجام می دهیم اما موقعیت ها را از دست می دهیم محمد غلامی به عنوان تک مهاجم ما در مقابل دروازه تلاش زیادی می کند و ۹۰ دقیقه می جنگد در برخی صحنه ها وقتی به او توپ می رسد دیگر از خستگی تمرکز ندارد. به هر حال قرار است در نقل و انتقالات خارجی یکی دو بازیکن جذب شود تا به شرایط بهتری برسیم.