به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷: ۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید. جواد نکونام در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی و آندرانیک تیموریان در دقیقه ۳+۴۵ گل های استقلال را به ثمر رساند.

نخستین شوک بازی ضربه اسماعیل شریفات درون محوطه جریمه استقلال بود که رحمتی با دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد و این شوک با شوت فرهاد مجیدی که از بالای دروازه به بیرون رفت پاسخ گرفت. در ادامه استقلال با در اختیار گرفتن میانه میدان به دروازه فولاد نزدیک شد اما بازیکنان تیم اهوازی نیز با انتقال سریع توپ از دفاع به حمله دروازه میزبان را تهدید می کردند.

با بالا رفتن سرعت بازی فولاد و  استقلال چند موقعیت را ایجاد کرد از جمله ضربه سر سیاوش اکبرپور که از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۱۸ اشتباه سلیمی دروازه بان فولاد در خروج از دروازه با حرکت نظری درون محوطه جریمه فولاد همراه شد و خطای مدافع تیم اهوازی سبب اعلام ضربه پنالتی شد که جواد نکونام آن را با وجود واکنش خوب دروازه بان فولاد وارد دروازه این تیم کرد.

در ادامه این بار فولاد بود که برای جبران گل زده حملات سراسیمه را بر روی دروازه استقلال تدارک می دید و با ضد حملات استقلالی ها پاسخ می گرفت. یکبار دیگر اشتباه دروازه بان فولاد در خروج از دروازه سبب شد امیرحسین صادقی دروازه این تیم را هدف بگیرد اما عبدالله کرمی از مقابل دروازه توپ را راهی کرنر کرد.

بازیکنان فولاد که تا پشت محوطه جریمه استقلال خوب پیش می آمدند چندین موقعیت را از دست دادند و البته این بار شانس هم یار استقلال بود که شوت از فاصله ۳۰ متری چاوز به تیر دروازه برخورد کرد.

در قیقه ۳+۴۵ تیموریان با شوتی دیدنی برای دومین بار دروازه فولاد را باز کرد تا استقلال با برتری ۲ بر صفر به رختکن برود.