به گزارش پارس ، به نقل اازتسنیم، علی فتح الله زاده پس از پایان جلسه با فرهاد مجیدی گفت: او طلبی از سال گذشته داشت و برای همین منظور آمده بود. مجیدی انصافا زمانی که شرایط مرا دید اعتراض نکرد و این در حالی است که نصف پول او مانده است.

وی ادامه داد: مجیدی گفت با این شرایط چه کار کنیم که من گفتم شرایط باشگاه به این شکل است و تو بازیکن سابق من بودی. یک جدول برای زمان بندی تعیین می کنم که بتوانم پول هایت را بدهم. علاوه بر این، یک چک نیز به او دادم.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: واقعا با ۲ میلیارد می شود تیم بست؟ البته من یک « نیمچه» اعتباری نزد بازیکنان دارم که حرفم برای آنها سند است اما امیدوارم آن یک میلیارد دیگری که وزرات ورزش قرار است بدهد، زودتر به ما برسد چون با یک میلیارد اولی با چند بازیکن قرارداد بستم و به برخی دیگر تا زمانی که یک میلیارد دیگر برسد چک دادم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا مجیدی درباره مسائل باشگاه استقلال با او صحبت کرد اظهار داشت: او خیلی وارد این مسائل نمی شود چون دوست ندارد وارد حاشیه شود اما من دوست داشتم با توجه به اینکه دیگر خیلی جوان نیستم، او کمک کند و حرف هایش را بزند.

وی در خصوص اینکه علی امیری گفته فتح الله زاده مسئله جباری را به قلعه نویی سپرده است، گفت: من این مسئله را به کسی نسپردم. ه مان طور که قبلا گفتم برای جباری احترام قائلم و دیگر نمی خواهم صحبت های تکراری انجام دهم اما باشگاه چارچوبی دارد. جباری اجازه ندارد در مورد باشگاه صحبت کند. اگر او حاضر نمی شود صحبت کند، یعنی نمی خواهد به استقلال بیاید.

فتح الله زاده تاکید کرد: اگر همانند سال گذشته به من توهین می کرد مثل پسرم از او می گذشتم اما جباری در مورد باشگاه حرف زده و باید بداند باشگاه حرمت دارد. در باشگاه استقلال از آبدارچی تا مدیرعامل، حرمت دارند. این باشگاه برای مردم است و اصول را زیر پا نمی گذاریم. حق باشگاه و مدیریت نبود که جباری این چنین درباره آن حرف بزند.

وی در مورد اینکه جباری با او کاری نداشته و تنها وضعیت استقلال را مسخره دانسته گفت: وضعیت باشگاه مسخره نیست. شما دیدید برخی از تیم های دنیا به دلیل بدهکاری کارشان به دادگاه کشیده شد اما بازیکن نمی تواند درباره باشگاه صحبت کند. قلعه نویی درست گفته که از جباری کمتر پول گرفته است.

فتح الله زاده بار دیگر با اشاره به حضور مجیدی در دفتر خود تصریح کرد: درست است که فرهاد به دفتر من آمد اما واقعا از او خجالت کشیدم و به او گفتم تو بزرگتری و شرایط را تحمل کن. همتایان من در اطراف خود گاوصندوق دارند و روی گاوصندوق هم نشسته اند و بازیکن به آنها می گوید یک میلیارد می خواهم و آنها به همان بازیکن ۱.۵ میلیارد می دهند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که رحمتی و نکونام چه زمانی در تمرینات حاضر می شوند عنوان کرد: آنها از روز سه شنبه (امروز) در تمرینات حاضر می شوند و اگر ویزای بازیکنان برسد روز جمعه به اوکراین سفر خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور بازیکنان خارجی در این تیم گفت: قلعه نویی دو بازیکن خارجی را تایید کرده که به عوامل اجرایی باشگاه گفته ام کارهای ثبت قرارداد آنها را زودتر انجام دهند.

فتح الله زاده درباره اینکه اگر بخواهد به هر کدام از این بازیکنان ۲۰۰ هزار دلار بدهد به پول ایران یک میلیارد تومان می شود گفت: ما با ۲۰۰ هزار دلار بازیکن می خریم که چیزی حدود ۶۰۰ - ۷۰۰ میلیون می شود، انصافا این پول در مقابل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون که برخی بازیکنان می خواهند پولی نیست. کیفیت این بازیکنان هم بالاتر است.

وی در مورد کانکا آکله بازیکن ساحل عاجی گفت: هنوز درباره او که در تمرینات ما شرکت کرده تصمیم نگرفته ایم و امروز تصمیم نهایی را اعلام می کنیم.