به گزارش پارس ، پیمان اکبری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه شب گذشته بازیکنان ما جنگنده و بدون استرس و حاشیه بازی کردند، گفت: تیم ملی ما یک شب رویایی را سپری کرد و تیم بزرگی همچون ایتالیا را شکست داد. سعید معروف عالی بود و مثل یک کامپیوتر عمل کرد و تاثیر بسیار خوبی در تیم داشت.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: بار روانی زیادی را بر روی بازیکنان ندیدم و این بازی جزو بازی هایی بود که در چند سال اخیر مدنظر ما بود و دوست داشتیم از تیم ملی چنین بازی را ببینیم. در حقیقت حد والیبال ما این است و بازیکنان ما توانایی بسیار بالایی دارند.

اکبری افزود: به نظر می آمد که در ابتدای بازی، ایتالیا کمی تیم ما را دست کم گرفته بود که در ادامه دیدیم با بازی خوب ایران، ایتالیا به شدت تحت فشار قرار گرفت، ولی کاری از پیش نبرد.

وی با اشاره به این که بازیکنان ما سرویس های بسیار خوبی را زدند، اظهار کرد: با سرویس های خوب، دفاع روی تور و حمله مناسب توانستیم تیم قدرتمند ایتالیا را شکست دهیم. دیشب، شب والیبال ایران بود و تیم ملی ما توانست ایتالیا را در کشور خودش به زانو در آورد.

سرمربی تیم امید با بیان این که تیم ایران در حمله بسیار فوق العاده عمل کرد، به ایسنا گفت: در مجموع تیم ما با مربیگری ولاسکو عملکرد بسیار موفقی را مقابل ایتالیا داشت.

وی همچنین در مورد تعویض ها نیز خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. شاید در بازی اول مقابل صربستان دو تعویضه ها چندان جوابگو نبود. اما در بازی دیشب این عملکرد بسیار مفید واقع شد. در حقیقت هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

وی همچنین درباره بازی دوم تیم ملی ایران مقابل ایتالیا نیز، اظهار کرد: مطمئنا بازی دوم بسیار دشوارتر از بازی اول در مقابل ایتالیا خواهد بود. ایتالیا در بازی دوم سعی بر اصلاح نقاط ضعف و اشتباهات خواهد کرد و تیم ما را به شدت تحت فشار قرار خواهد داد.

سرمربی تیم امید با اشاره به رقابت ایتالیا و روسیه برای سر گروهی، خاطر نشان کرد: این رقابت ایتالیایی ها را به شدت تحت فشار قرار داد، اما از جهتی هم این فشار روانی می تواند به نفع تیم ما هم باشد. اگر تیم ما عملکردی مانند بازی اول داشته باشد، می توانیم ایتالیا را در دومین بازی نیز شکست دهیم.

اکبری همچنین تاکید کرد: ما حتی می توانیم دو تیم خوب در سطح آسیا و جهان داشته باشیم و به هیچ عنوان نباید خود را دست کم بگیریم.