به گزارش پارس به نقل  فارس، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان امروز در نخستین بازی دور مقدماتی خود در چارچوب رقابت های فوتسال داخل سالن آسیا در کشور کره جنوبی به مصاف تیم مالزی رفت که بدون شک اعتدادی بانوی ارزنده فوتسالیست قزوینی یکی از نفرات برتر و مطرح ایران در این مسابقات خواهد بود.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که عنوان پنجمی دوره گذشته این رقابت ها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، این بار در تلاش است تا برای نخستین بار در جمع سه تیم برتر قاره آسیا قرار بگیرد.

اعتدادی که همواره در سال های اخیر یکی از مهاجمان برتر فوتسال کشورمان بوده است، در ترکیب ثابت تیم ملی با گلزنی های ارزشمند خود نشان داده که به خوبی توانسته نظر و اعتماد کادر فنی را به خود جلب کند.

بدون شک یکی از گل های ارزشمند این بانوی فوتسالیست استان قزوین، سال گذشته در جریان رقابت های جام جهانی کوچک کشور پرتغال به ثمر رسید، جایی که وی موفق شد مقابل تیم برزیل قهرمان جهان گلزنی کند و خاطره ای خوش برای خود به جای بگذارد.

اعتدادی که در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، به همراه تیم فوتسال کاسپین قزوین، عنوان سومین گلزن برتر این مسابقات را به خود اختصاص داد، در د و فصل گذشته لیگ برتر عنوان بهترین گلزن این رقابت ها را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

این بانوی فوتسالیست شایسته قزوینی عنوان سومی و نایب قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را به همراه تیم کاسپین که در سال های گذشته با نام تیم حجاب در لیگ حاضر می شد را به کارنامه افتخارات ورزشی خود اضافه کرده است.

به طور قطعی کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان و در رأس آنان شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی، روی شاگردان با تجربه خود حساب ویژه ای باز کرده است که در این بین فاطمه اعتدادی با حضور چندین ساله خود در رقابت های جهانی، آسیایی و حتی بین المللی یکی از گزینه هایی است که می تواند خیال مربیان تیم فوتسال کشورمان را از بابت گلزنی راحت تر کند.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در این رقابت ها پس از دیدار مقابل مالزی، به ترتیب ششم تیر، هفتم تیر و نهم تیر ماه به مصاف کشورهای تایلند، ویتنام و هنگ کنگ خواهد رفت.