به گزارش پارس نیوز، 

تمرینات تیم ملی والیبال این روزها با حضور ۱۵ بازیکن از لیگ داخلی در محل فدراسیون استارت خورده و ایگور کولاکوویچ به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته است. از آنجایی که هیچ دیدار تدارکاتی برای تیم ملی قبل از حضور در لیگ ملت ها برگزار نخواهد شد، به نظر می رسد کولاکوویچ باید بر اساس عملکرد بازیکنان در لیگ های داخلی و خارجی و همچنین تمرینات به ترکیب نهایی دست پیدا کند.

 

برای اطلاع از وضعیت اردوی تیم ملی و نحوه انتخاب بازیکنان با امیر خوش خبر تماس گرفتیم. سرپرست تیم ملی درباره زمان حضور لژیونرها به "ورزش سه" گفت: لژیونرها به مرور به تمرینات اضافه می شوند. فکر می کنم از ۳۰ فروردین ماه این روند آغاز خواهد شد و تا روزهای نخست اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. بستگی دارد که کدام بازیکن در کدام لیگ بازی می‌کند و چه زمانی بازی‌هایش تمام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی ظرفیت بیش از ۱۵ بازیکن را ندارد، عنوان کرد: ظرفیت تمرینی تیم ملی در حال ۱۵ نفر است. بیشتر از این تعداد نمی توانیم در اردو داشته باشیم و به همین خاطر ممکن است در مرحله نفرات تغییر کنند. در کل ۲۹ بازیکن در لیست قرار دارند که کولاکوویچ با توجه به عملکرد بازیکنان از آنها در هر مسابقه استفاده می کند. تا زمان شروع لیگ ملت ها قطعا تغییراتی داریم و بعد از ورود لژیونرها هم برخی دیگر از بازیکنان خط می خورند.

 

خوش خبر درباره نداشتن بازی تدارکاتی تا زمان شروع لیگ ملت ها گفت: هیچ بازی تدارکاتی نخواهیم داشت چون تیمی هم نیست که بخواهیم با آن بازی کنیم. بازیکنان تمام کشورهای مطرح درگیر لیگ های اروپایی هستند و هیچ تیمی نمی تواند بازی تدارکاتی قبل از لیگ ملت ها داشته باشد. لیگ های اروپایی تقریبا تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست تیم ملی در پایان در پاسخ به این سوال که از میان بازیکنان دعوت شده مصدومی هم وجود دارد، افزود: فعلا مصدومیتی در بین لژیونرها گزارش نشده و خدا را شکر همه بازیکنانی که در اردو هستند نیز در صحت و سلامت کامل به سر می برند. تنها شهرام محمودی برنامه های تمرینی خود را زیر نظر پزشک و بدنساز تیم دنبال می کند.