به گزارش پارس نیوز، 

مصطفی حسین خانی با بیان اینکه غیبت در یکی از اردوهای تیم ملی کشتی آزاد برای او لازم و کارساز بود، گفت: سال گذشته وضعیت به گونه‌ای رقم خورد که واقعاً قصد داشتم خداحافظی کنم و کشتی را کنار بگذارم. به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت کمی به من استراحت دهد تا بتوانم در اردوهای بعدی با شرایط روحی و روانی بهتر و انگیزه بالاتری به تمرینات بازگردم. خوشبختانه همین مساله بسیار کارساز شد و توانستم بعد از یک وقفه کوتاه دوباره برای تیم ملی استارت بزنم.

وی تصریح کرد: تصمیم دارم دیگر توجهی به حرف و حدیث‌های حاشیه‌ای نداشته باشد و در سکوت به کار و هدف اصلی خودم تمرکز کنم. با توجه به دعوت دوباره به اردوی تیم ملی کشتی آزاد باید فقط و فقط روی تمرینات تمرکز داشته باشم و به هدف اصلی ام یعنی رسیدن به المپیک بیاندیشم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی در پایان افزود: دیگر چیزی برایم مهم نیست و واکنشی به انتقادات مغرضانه و ناامیدکننده ندارم. با جدیت قصد دارم تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو در میدان بمانم و فعلاً تصمیمی برای ترک میدان ندارم. کشتی ایران باید اواسط سال جاری در رقابت‌های جهانی به میدان برود که من هم تلاش می‌کنم با جلب نظر کادر فنی، یکی از مسافران رقابت‌های جهانی باشم. من تجربه کافی از چنین میادینی دارم، اما همواره با بدشانسی در رسیدن به هدف اصلی و خوشرنگترین مدال ناکام ماندم. البته نا امید نیستم و با جدیت به دنبال جبران بدشانسی و ناکامی هستم.

آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۱۹ تا ۳۰ فروردین ماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.