به گزارش پارس نیوز، 

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: رای پرونده افشین پیروانی تا آخر هفته اعلام می شود و نمی توانیم درباره جزئیات آن صحبت کنیم.

 پس از حواشی که برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و او از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد و سپس در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود،کمیته استیناف، تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی را به پایان برده و تنها بررسی های نهایی برای اعلام حکم باقی مانده است.

هنوز رای قطعی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده مدیر سابق تیم ملی کشورمان اعلام نشده اما بیشتر بررسی‌ها به اتمام رسیده و قرار است تا پایان هفته رای این پرونده اعلام شود. البته پیش از فروردین ۱۳۹۷ ، مسئولان کمیته استیناف اعلام کرده بودند که رای پرونده پیروانی تا پایان فروردین ۹۷ اعلام می شود اما برخی مشکلات سبب شد تا اعلام رای طول بکشد و حال باید رای این پرونده چه خواهد بود.

بر همین اساس و برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: فکر می کنم رای پرونده پیروانی این هفته اعلام می شود و به دلیل اینکه آبروی فردی در میان است و اتفاقاتی رخ داده است، درحال پیگیری تمام ابعاد هستیم تا تصمیم نهایی را بگیریم. برای اعلام رای پرونده، باید اعضای کمیته استیناف اجماع داشته باشند تا رای قطعی صادر کنیم.

او افزود: همچنین از چند نفر شاهد و ... دعوت کرده بودیم تا به کمیته استیناف بیایند که این اتفاق رخ نداد و اکنون قرار است بیایند. دوشنبه تشکیل جلسه می دهیم و آخرین مشورت ها را انجام می دهیم و به امید خدا  تا پایان هفته رای را اعلام می کنیم. تلاش کردیم تا جزئیات را بررسی کنیم و اکنون نمی توانم در مورد پرونده صحبت کنم و باید منتظر بمانید تا رای اعلام شود.

انتهای پیام/