به گزارش پارس مهدی محمدنبی در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: شرایط اردو بسیار خوب است و لژیونرها یکی یکی اضافه می شوند، قرار است تمرین امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی در خصوص ایرادی که کی روش به زمین چمن کمپ گرفته، گفت: زمین کمپ در حال حاضر کیفیت لازم را ندارد و این بی کیفیتی به خاطر فصل است به همین دلیل تیم ملی امروز در زمین اصلی تمرین می کند. بخشی از چمن قدیمی و مربوط به ۱۰-۱۲ سال پیش است که بخشی از آن کاشت جدید محسوب می شود که با یکدیگر تطابق ندارد و باید فکری به حال این موضوع کنیم.

سرپرست تیم ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه های تیم ملی گفت: قرار است امروز تیم ملی تایلند آنالیز شود و کی روش برنامه هایش را به صورت طبیعی جلو می برد و فضای تیم هم خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش ممنوع المصاحبه است یا خیر، گفت: بهتر است این موضوع را از خودش سوال کنید اما ما به او نگفتیم مصاحبه نکند. چون او می خواهد روی تیم ملی و بازیکنان تمرکز کند و اتفاقا چون روی این موضوع حساسیت دارد مصاحبه نمی کند.

نبی در خصوص انتقاداتی که از عدم دعوت برخی از بازیکنان به تیم ملی مطرح می شود، گفت: ما باید شاکله تیم ملی را حفظ کنیم و شاید اگر دو اردوی قبلی تیم ملی تشکیل می شد بازیکنان بیشتری به اردو دعوت می شدند اما عدم دعوت از آنها دلیل خاصی ندارد و قطعا در اردوهای آتی بازیکنانی که به کار کادر فنی تیم ملی بیایند دعوت خواهند شد.

وی همچنین در خصوص حضور نمایندگان AFC در ایران گفت: این مسئله خیلی خوب است که آنها از ورزشگاه های ما بازدید داشته باشند و قطعا نتیجه بازرسی آنها در سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا موثر است.

وی در پایان در خصوص تصمیم کمیته اخلاق و اتفاقاتی که در مورد فساد در ورزش مطرح می شود، گفت: در خصوص این موضوع باید با علی پور صحبت کنیم چون او در جریان همه چیز قرار دارد.