به گزارش پارس نیوز، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش درحالی از 13 مهر آغاز شد که شاگردان کی روش باید برای تقابل دوستانه با بولیوی در روز 24 مهرماه آماده شوند. دیروز ( سه شنبه ) تمامی ملی پوشان به جزء مرتضی پورعلی گنجی به پژوهشگاه صنعت نفت رفتند و تیم ملی تکمیل شد و نکته جالب بازگشت سردار آزمون به تمرینات بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال که پس از پایان بازی های جام جهانی با انتشار پستی اینستاگرامی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، دیروز برای نخستین بار روی چمن با دیگر ملی پوشان تمرین کرد تا به طور رسمی به تیم ملی بازگردد و حضور رامین رضاییان با توجه به اینکه به تیم ملی دعوت نشد و تیم باشگاهی هم ندارد از دیگر نکات جالب اردوی تیم ملی است اما غیبت فیلیپه سانتوس، مدیر رسانه ای پرتغالی تیم ملی که در تمامی اردوها و تمرینات حضور داشت اما در دور جدید تمرینات غیبت دارد، از نکات جنجال برانگیز است.

البته امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال هم اکنون در تمرینات حضور دارد و به عنوان مدیر رسانه ای فعالیت می کند اما غیبت فیلیپه سانتوس سبب شد تا این موضوع را پیگیری کنیم و یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دراین باره می گوید: فیلیپه مسئول رسانه ای تیم ملی در رسانه های بین المللی است و حضور نداشتن او در دور جدید تمرینات موضوع عجیبی نیست. او در ایران حضور ندارد و به همین دلیل در تمرینات نیست.