به گزارش پارس نیوز، طبق برنامه از پیش اعلام شده باید مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملتهای 2019 آسیا از جمعه 9 شهریور در تهران آغاز شود. به احتمال فراوان شاگردان کارلوس کی روش 15 شهریور در دیداری تدارکاتی به میدان می روند اما تنها بازی قطعی شده برای تیم ملی مقابل ازبکستان است که 20 شهریور در تاشکند برگزار می شود.

درحالیکه در روزهای اخیر اخباری مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش به ایران در تاریخ هفت شهریور(چهارشنبه) شنیده می شد اما تاکنون هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی اطرافیان تیم ملی فوتبالدرباره زمان دقیق حضور سرمربی پرتغالی در ایران اطلاع رسانی دقیقی انجام نداده اند و با اعلام اینکه از این موضوع بی اطلاع نیستند یا اینکه کی روش به زودی وارد ایران می شود، ابهام ها درباره زمان بازگشت او  به ایران در فاصله 3 روز تا آغاز اردوهای این تیم را افزایش می دهند.

روز گذشته محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال به تعویق افتادن اردوی تیم ملی اظهار داشت: «اجازه دهید در فرصت مناسب همه چیز مشخص مى شود»  این اظهارنظر ساکت احتمال تعویق اردوی تیم ملی را بالا می برد

از طرفی مهدی تاج که اکنون برای حضور در جلسه کمیته مسابقات AFC به ژاپن سفر کرده است پنج شنبه هفته جاری به ایران بازمی گردد و باید برای نهایی شدن برنامه های اردوی تیم ملی نشستی را با کی روش برگزار کند. با این وجود آغاز اردوی تیم ملی در تاریخ 9 شهریور تا حدی عجیب به نظر می رسد.