به گزارش پارس نیوز، پس از توافقات میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملتهای آسیا از 11 شهریور  آغاز و قرار است تا 21 شهریور ادامه داشته باشد. کی روش در روزهای ابتدایی تمرین با لباس شخصی در تمرینات حضور می یافت و با نشستن روی صندلی ها با دستیارانش و اعضای فدراسیون فوتبال گفتگو می کرد تا سرانجام روز گذشته، ( چهارشنبه ) با لباس ورزشی آدیداس در ورزشگاه آزادی حاضر شد و با اصحاب رسانه هم گفتگو کرد.

واکنش رسانه مطرح اسپانیایی به لباس کی روش در تمرینات تیم ملی فوتبال!

کی روش که به شدت تاکید دارد هنوز قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نکرده، در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد که همه می‌دانیم که مشکلات وجود دارد. همه باید مثبت نگاه کنیم و امیدوار به حل این مشکلات باشیم تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات، نتایج خوبی کسب کنیم. وقتی قیمت دلار  بالا می‌رود، تاج باید این مشکلات را حل کند اما وقتی کریستیانو رونالدو بالا می‌رود، این موضوع فنی است و ما باید آن را حل کنیم.

واکنش رسانه مطرح اسپانیایی به لباس کی روش در تمرینات تیم ملی فوتبال!

البته عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد که کارلوس کی روش قراردادش را  با فدراسیون فوتبال ایران امضا کرده و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود.

بر همین اساس مارکا اسپانیا با انتشار گزارشی نوشت: کی روش با لباس شخصی در تمرینات تیم ملی فوتبال حاضر می شود تا قراردادش تمدید شود.  پس از جام جهانی 2018 روسیه قرارداد مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید اما توافقات نهایی برای حضور او روی نیمکت ایران انجام شده است و با توجه به مسئله اقتصادی هنوز این قرارداد امضا نشده است.

واکنش رسانه مطرح اسپانیایی به لباس کی روش در تمرینات تیم ملی فوتبال!

البته گفتنی است، روز گذشته ( چهارشنبه ) در تمرین تیم ملی فوتبال روی چمن ورزشگاه آزادی، کی روش با لباس ورزشی در جمع شاگردانش حضور یافت.