به گزارش پارس نیوز، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفتند به علت شرایط بهتر زمین بنیان دیزل، تمرینات تیم فوتبال خود را به این ورزشگاه منتقل کنند تا بازیکنان در وضعیت مناسبی برای مسابقات لیگ برتر آماده شوند.

اسباب کشی تراکتورسازی ها و خانه به دوشی ماشین سازان / سرخپوشان تبریزی شارژ مالی می شوند

تمرینات تیم ماشین سازی شهریار تبریز هم در زمین بنیان دیزل برگزار می‌شود به همین علت این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد که در کدام زمین تمرین کند.

جعفر محرم پور مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: زمین بنیان دیزل متعلق به زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی است و کیفیت و امکانات این زمین بهتر از محل تمرین قبلی ما است بنابراین تمرینات تیم با تصمیم سرمربی به این زمین انتقال یافت.

او درباره اینکه تکلیف محل تمرینات تیم ماشین سازی چه می‌شود، گفت: تیم ماشین سازی شهریار تبریز همانند تیم ما در زمین بنیان دیزل تمرین می‌کند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

اسباب کشی تراکتورسازی ها و خانه به دوشی ماشین سازان / سرخپوشان تبریزی شارژ مالی می شوند

تراکتورسازی‌ها شارژ مالی می‌شوند

مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی از پرداخت بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان این تیم تا ۲ روز آینده خبر داد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند ظرف یکی - ۲ روز آینده بخشی از حقوق و پاداش پیروزی‌های اخیر را به حساب بازیکنان واریز کنند تا آن‌ها با روحیه بالا به مصاف حریفان خود بروند.

محرم پور مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که ما مشکلی برای پرداخت‌ها نداریم و طبق برنامه مشخص شده مبلغ قرارداد و پاداش بازیکنان را می‌دهیم.