به گزارش پارس نیوز، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص وضعیت کادر فنی ماشین سازی تبریز در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: بدون شک گزینه سرمربیگری تیم داخلی است و هرگونه صحبت درباره جذب مربی خارجی شایعه است. 

مدیرعامل ماشین سازی تبریز ادامه داد: پس از بازی با تراکتورسازی در این‌باره تصمیم گیری می کنیم و سعی می کنیم با یک انتخاب صحیح و اصولی، نتایج ضعیف هفته های ابتدایی را هم جبران کنیم.

وی درباره دربی تبریز بین تراکتورسازی و ماشین سازی تصریح کرد: باید واقع بین باشیم. با قدرتمندترین تیم تاریخ باشگاه تراکتورسازی بازی داریم. این باشگاه هزینه کرده است و بازیکنان خیلی خوبی دارند. آنها در بازی های اخیر خود هم قدرتمند ظاهر شدند. وقتی با سپاهان در اصفهان مساوی می کنند و تا آخرین ثانیه برای بردن می جنگند یعنی کار سختی پیش روی ما خواهد بود.

نصیرزاده درباره صحبت های برخی شایعه‌سازان که  احتمال تبانی در دربی تبریز را به دلیل حضور محمدرضا زنوزی در باشگاه تراکتورسازی و حضور وی به عنوان مالک سابق ماشین سازی را مدعی شده بودند تصریح کرد: واقعا این صحبت ها وهم و خیال است. من نمی دانم چرا چنین حرف هایی باید به مخیلات آنها هم بیاید. باید واقعیت را دید. تراکتورسازی یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی است. تیم ما در هفته های قبلی مقابل تیم های بحران زده مانند سپیدرود رشت که مشکل مدیریتی داشت نتیجه نگرفت. آنوقت انتظار داریم در عرض یک هفته برای مدعی قهرمانی کری خوانی کند؟!

مدیرعامل ماشین سازی در ادامه افزود: صحبت هایم به این معنا نیست که خودمان را از پیش بازنده بدانیم. تراکتورسازی هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نتیجه درخور شان بگیریم. ماشین سازی هواداران متعصب و قدیمی خودش را دارد. پس طبیعی است بازیکنان برای رضایت آنها بجنگند.

نصیرزاده درباره احتمال بازگشت یوسف سیدی از تراکتورسازی به ماشین سازی خاطرنشان کرد: او خودش تصمیم گرفت به تراکتورسازی برود. اما همچنان او را می خواهیم. بازیکنی است که می تواند  در چند پست بازی کند و اگر بخواهد بازگردد با کمال میل استقبال می کنیم. چون در پست هایی که او بازی می کند کمبود مهره داریم.