به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از آس، اتلتیکومادرید پنج‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با یک گل مغلوب ‌اسپورتینگ لیسبون شد اما با توجه به پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت توانست به نیمه نهایی صعود کند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: می‌دانستم قرار است تحت فشار قرار بگیریم چون در لیگ قهرمانان اروپا بازگشت‌های فوق‌العاده‌ای در این مرحله دیده شد و این قضیه می‌توانست در لیگ اروپا نیز ادامه‌ پیدا کند. تیم‌ها هر لحظه جنگنده‌تر می‌شوند و در خانه با قدرت بازی می‌کنند. رقابت‌های اروپایی در حال‌ حاضر خیلی سخت شده است. ‌اسپورتینگ در نیمه اول فوق‌العاده‌ ظاهر شد و ما بد بازی کردیم. در نیمه دوم با میزبان‌مان رقابت کردیم و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در مورد آنتوان گریزمان گفت‌: او بیش از این نمی‌تواند تعیین کننده باشد.

اتلتیکومادرید در صورت پیروزی در سه بازی آینده می‌تواند فاتح لیگ اروپا شود. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: ما واقعیت را می‌بینیم و در حال‌ رقابت در لیگ اروپا هستیم. اشتیاق زیادی برای این بازی‌ها داریم. خوشحال هستم که بار دیگر به نیمه نهایی صعود کردیم. سال گذشته این اتفاق در لیگ قهرمانان اروپا افتاد. لیگ اروپا رقابت‌های دیگری است و بین بهترین‌های اروپا برگزار می‌شود.

سیمئونه در ادامه‌ افزود: مردم شاهد عملکردمان در این فصل بودند اما با وجود شرایط دشواری که داشتیم توانستیم به نیمه نهایی یک رقابت اروپایی صعود کنیم.

سرمربی قرمز و سفید پوشان به تمجید از ژورژ ژسوس پرداخت و گفت‌: ‌اسپورتینگ سرمربی بزرگی دارد. این تیم با وجود غایبان بزرگش توانست بازی خیلی خوبی برابر ما به نمایش بگذارد. خوشحال هستیم که توانستیم از یک حریف سرسخت عبور کنیم.