به گزارش پارس نیوز، 

 پیروزی شگفت‌انگیز و باورنکردنی جالوروسی مقابل یاران لیونل مسی در بازی شب گذشته بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات ایتالیا داشت.

رمی‌ها که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی 4 بر یک مغلوب کاتالان ها شدند، در بازی شب گذشته غوغا برپا کرده و در در ورزشگاه المپیک، برد 3 بر صفر گرفتند تا باعث حذف یاران مسی شوند.

این نتیجه در مطبوعات ایتالیا چنین بازتاب داشت:

*گازتادلواسپورت:شبی خارق‌العاده و باورنکردنی!

این نشریه معتبر ورزشی نوشت:هیچکس باورنداشت که رم بتواند 3 گل بزند.اما تیم ایتالیایی با تلاش بسیار به این خواسته و پیروزی رسید.آنها با استفاده از توان مردان خود به خصوص ژکو، مانولا و دی‌فرانچسکو به این مهم رسیدند.

این نشریه ادامه داد:رمی‌ها تفکری داشتند که به حقیقت رسید.آنها می‌خواستند جزو 4 تیم پایانی جام باشند که رسیدند.به همین خاطر در شبی خارق‌العاده و باورنکردنی به این مهم رسیدند.

کوریردلواسپورت: رم حماسه‌سازی کرد

*کوریردلواسپورت:حماسه‌سازی رم

آنچه رم مقابل بارسا انجام داد، حماسه‌سازی بود.آنها از نظر فانتزی، قدرتمندی و هجومی، فوق‌العاده بودند.آنها کاری کردند که هواداران تیفوسی شب را نخوابند.شبی که برد باورنکردنی مقابل بارسا و مسی رقم خورد.رم نشان داد که می‌توان با اتخاذ روشی مناسب، بارسلونای قدرتمند را محوکرد.

*کوریردلوسرا:شاهکار رم

این نشریه نوشت:رمی‌‌ها مقابل بارسلونا شاهکارکردند که 3 بر صفر برنده شدند.

کوریردلوسرا افزود:تک تک بازیکنان رم به هدف خود ایمان داشتند.آنها به برتری رسیدند و مسی و سوارس را محو کردند.

*روزنامه لارپوبلیکا:این رم حالا قهرمان است

این نشریه پرتیراژ در گزارش خود از بازی نوشت:رم با عملکرد خود نشان داد که حالا یک قهرمان است.

روزنامه مذکور افزود:شب‌های وجوددارند که آدم می‌تواند ناممکن را ممکن کند.به این مهم رم رسید.آنها با صبر ، پایداری و همچنین یکپارچگی به هدف زدند.رم به این خاطر 90 دقیقه به معنای واقعی فوتبال بازی کرد و تاریخ‌سازی کرد.