به گزارش پارس نیوز، 

 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در میان بهت هوادارانش در ورزشگاه المپیاکرم مقابل جالوروسی خیلی زود تسلیم شد و در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل گرگ ها زانو زد و با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد تا از این رقابت ها حذف شود. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 4 بر یک به نفع آبی-اناری ها به پایان رسیده بود.

دی فرانچسکو، سرمربی رم پس از این پیروزی تاریخی و حذف کردن بارسا گفت: همیشه زمانیکه شکست می خوریم مسئولیت باخت را کامل می پذیرم. برخی از کلمات تندی وجود دارد که رسانه ها علیه من در زمان باخت استفاده می کردند. به همین خاطر امروز باید آنها فضل و برتری ما را در این پیروزی بازتاب دهند.

وی افزود: واقعیت این است که من این تاکتیک را درنظر گرفتم تا فضای زیادی را در بازی برای خودمان ایجاد کنیم. این تاکتیک به ما اجازه می داد که ضد حملات با سرعت بالا طراحی کنیم. این چیزی بود که در دیدار بارسا پیدا کردیم. عملکرد خوبی در این دیدار و همچنین بازی های اخیرمان در سری آ داشتیم اما در این بازی پاداش عملکردمان را گرفتیم.

سرمربی جالوروسی در پایان گفت: ما باید به فرصتمان برای راه یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایمان داشته باشیم. چرا باید به این فرصت مان ایمان نداشته باشیم؟ هیچ کس انتظار نداشت ما تا نیمه نهایی برسیم. ما باید اکنون به دست آوردی بالاتر از آنچه که به دست آوردیم فکر کنیم چون ما می توانیم بهتر از این ها نیز عمل کنیم.