به گزارش پارس نیوز، 

 ادین ژکو مهاجم تیم فوتبال رم پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و اولین صعود جالوروسی به نیمه نهایی این رقابت‌ها، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: حالا می‌توانم بگویم که من هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کرده‌ام. ماندن در رم کار آسانی نبود اما من اینجا ماندنم و خوشحالم که این کار را انجام دادم. من فکر می‌کنم که باشگاه هم از این موضوع خوشحال است.

ژکو که ماه ژانویه در آستانه پیوستن به چلسی قرار داشت، در ادامه راجع به اینکه چرا از رفتن به چلسی باز ماند و رم چقدر می‌خواست که چلسی از خرید مهاجم بوسنیایی‌اش منصرف شد، با خنده اظهار داشت: بهتر است دیگر درباره موضوع رفتن من به چلسی صحبت نکنیم. پول مهم نیست. این بهتر دستاورد ما بود اما در آینده چیزهایی حتی بهتر از این را از رم خواهید دید. با این برد ثابت کردیم که می‌توانیم مقابل هر تیمی بایستیم. بارسلونا تیم قدرتمندی است اما ما به این تیم 3 گل زدیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. من هرگز ندیده‌ام که بارسلونا به دردسر بیفتد اما در این بازی واقعاً از ابتدا تا انتها این تیم را به زحمت انداختیم.

مهاجم سابق منچسترسیتی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیمش در این فصل تا چه مرحله‌ای از لیگ قهرمانان صعود می‌کند، تأکید کرد: امیدوارم فینالیست شویم. هیچ کسی تصور نمی‌کرد که ما را در این مرحله ببیند اما حالا ما برای اولین بار راهی نیمه نهایی شده‌ایم. ببینیم قرعه‌کشی ما را برابر چه تیمی قرار می‌دهد.