به گزارش پارس نیوز، 

آندرس اینیستا پس از شکست 3 بر صفر تیمش در خانه رم در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت که فصل آینده دیگر ممکن است با پیراهن آبی‌و‌اناری‌ها به میدان نرود. کاپیتان بارسلونا با غیرمنتظره توصیف کردن باخت خارج از خانه تیمش، گفت: این باخت دردناکی است چون با توجه به نتیجه بازی رفت اصلاً انتظارش را نداشتیم.

اینیستا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش از سیستم بازی حریف غافلگیر شده است (2-1-4-3) عنوان کرد: ما نتوانستیم خودمان را با سیستم بازی حریف تطبیق دهیم و از بابت حذف‌مان ناراحتیم. امیدوار بودیم که این فصل قهرمان لیگ قهرمانان شویم و تمام آن امیدها برباد رفت. حریف برنامه مشخصی برای حمله کردن نداشت و ما هم راه گلزنی به این تیم را پیدا نکردیم.

هافبک آبی‌و‌اناری‌ها در ادامه اعتراف کرد که شایعه جدا شدن او از بارسلونا در پایان فصل برای بازی در لیگی دیگر مانند سوپرلیگ چین محقق شود.

او گفت: ممکن است این آخرین بازی اروپایی‌ام برای بارسلونا باشد اما الان زمان مناسبی برای دادن چنین خبرهایی نیست. همه ما ناراحتیم. مسئله درخواست از هواداران برای بخشیدن ما نیست. برخی چیزها به سود شما و برخی چیزهای دیگر به ضرر شما پیش می‌روند اما انگیزه ما برای بردن همیشه پابرجاست. ما تمام تلاش‌مان را برای بردن دو تورنمنت باقی مانده انجام می‌دهیم.