منصور رشیدی درباره دروازه‌بانان دعوت شده به تیم ملی فوتبال گفت: از اینکه دروازه‌بانی مانند رشید مظاهری به تیم ملی دعوت شده بسیار خوشحالم چون او دروازه‌بان آینده‌داری است و در گذشته نیز از شاگردان خود من محسوب می‌شده ضمن اینکه در رقابتهای اخیر ذوب‌آهن بخصوص در دیدارهای آسیایی این تیم مظاهری بسیار عالی کار کرده است و به حق به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر محمدرضا اخباری هماهنگی لازم را با خط دفاعی نداشت و معتقدم که او باید بهتر از اینها عمل کند. هرچند که او هم جوان و آینده‌دار است. همچنین بیرانوند دروازه‌بانی به شمار می‌رود که از امیدهای اصلی فوتبال ایران است و می‌توان حساب زیادی را روی وی باز کرد.

رشیدی گفت: علیرضا حقیقی هم دیگر گلر دعوت شده به تیم ملی است که ما آشنایی زیادی با او نداریم چرا که اخبار و فیلم‌های بازی‌های او خیلی در رسانه‌های ایران مورد انعکاس قرار نگرفته و از این لحاظ ما از وضعیت فنی و جسمانی او بی‌اطلاع هستیم. البته چون انتخاب شده این موضوع نشان می‌دهد که حتماً کی‌روش از وضعیت او مطلع است.

کارشناس فوتبال ایران درمورد شرایط حقیقی یادآور شد: این بازیکن 2 شب پیش در دیدار فینال جام حذفی پرتقال مقابل بنفیکا 6 گل دریافت کرد اما باز هم تاکید می‌کنم چون این بازی پخش نشد نمی‌توان اظهار نظر کرد که او روی گل‌ها مقصر بوده یا نه و یا اینکه وضعیت آمادگی‌اش به چه شکلی بوده است. البته حقیقی در تیم‌های امید و ملی از شاگردانم بوده و با او هم کار کرده‌ام. حقیقی بازیکنی است که اگر به درستی تمرین کند و بتواند خودش را روی فرم قرار دهد گلر خوبی است و می‌توان روی او هم حساب باز کرد.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر نظرم روی بیرانوند از سایر گلرها بیشتر مثبت است چون چندین سال با او کار کرده‌ام و حتی در آن سالهایی که او در رده سنی امید بود به استقلالی‌ها پیشنهاد دادم تا بیرانوند را جذب کنند و همان موقع گفتم می‌نویسم و تعهد می‌دهم که بیرانوند می‌تواند سالها دروازه استقلال را بیمه کند که این اتفاق محقق نشد. در واقع نمی‌دانم چه دست‌هایی در استقلال در کار است و آنها چه کار انجام می‌دهن و من از این موضوع بی‌خبرم.

رشیدی درباره اینکه در بین این 4 دروازه‌بان کدامیک باید گلر اول تیم ملی باشد، گفت: قطعاً هرکدام که آماده‌تر و بهتر است باید در چهارچوب دروازه‌ قرار بگیرد اما من مظاهری و بیرانوند را آماده‌تر از بقیه می‌دانم، این موضوع را هم بدون تعصب و با کارشناسی فنی اعلام می‌کنم که این دو دروازه‌بان شرایط بهتری دارند و حقشان است که در درون دروازه تیم ملی بایستند. آنها در باشگاه‌هایشان نیز عالی عمل کرده‌اند.

وی گفت: شاید عدم اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت حقیقی و پخش نشدن بازی‌های او در روندی که داشته تاثیر منفی ایجاد کرده و همین موضوع شاید او را از چهارچوب دروازه تیم ملی هم دور کند.