به گزارش پارس به نقل ازقدس آنلاین، وی در خصوص جو اردوی تیم ملی و اینکه می گویند کی روش با بازیکنان شوخی می کند اظهار داشت: او همیشه سعی دارد جو اردوها را صمیمی کند و حتی با بازیکنان شوخی هم می کند. کی روش به خوبی می داند اردوهای طولانی امکان دارد در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد به همین دلیل با بازیکنان رفتاری صمیمی دارد و این خیلی خوب است.
خلعتبری در خصوص نیمکت نشینی اش در بازی های آخر تیم ملی خاطرنشان کرد: هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت بازی کند و من هم هر جا بودم دوست داشتم همیشه در ترکیب ثابت باشم. اینجا اما تیم ملی است که بهترین ها حضور دارند و من نمی توانم خودم را به زور در ترکیب ثابت جا دهم. هر وقت برای تیم ملی چه به عنوان بازیکن اصلی و چه دخیره به میدان رفتم، نهایت تلاشم را انجام دادم. در خیلی از بازی ها فیکس بودم و حتی مقابل ازبکستان و بحرین هم گل زدم و در بعضی بازی ها م نیمکت نشین شدم. تلاش می کنم دوباره در ترکیب اصلی بازی کنم.


مهاجم تیم ملی در مورد اتفاقات اخیر فوتبال ایران و اینکه می گویند فوتبال ما ناپاک است گفت: خیلی ها می گویند فوتبال ایران ناپاک است و برای حرفشان دلیلی دارند و حتما چیزهایی را دیده اند. برنامه نود هم خیلی به این موضوع پرداخته ولی راستش را بخواهید من چیزی در این زمینه ندیدم و تا حالا هم پیشنهادی به من نشده که در آن ناپاکی و این حرف ها وجود داشته باشد.