به گزارش پارس به نقل از دانا محمدرضا خلعتبری درباره صحنه ای که کی روش پیراهن او را کشید گفت: در یک صحنه با دروازه بان تک به تک شدم و بعد از اینکه او را دریبل زدم خودم را زمین انداختم. در این لحظه کی روش به من گفت چون تمارض کردی باید کارت زرد بگیری به همین دلیل او پیراهن زردرنگ مرا روی سرم کشید و خواست با این کار به من اخطار بدهد.

وی در خصوص جو اردوی تیم ملی و اینکه می گویند کی روش با بازیکنان شوخی می کند اظهار داشت: او همیشه سعی دارد جو اردوها را صمیمی کند و حتی با بازیکنان شوخی هم می کند. کی روش به خوبی می داند اردوهای طولانی امکان دارد در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد به همین دلیل با بازیکنان رفتاری صمیمی دارد و این خیلی خوب است.

خلعتبری در خصوص نیمکت نشینی اش در بازی های آخر تیم ملی خاطرنشان کرد: هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت بازی کند و من هم هر جا بودم دوست داشتم همیشه در ترکیب ثابت باشم. اینجا اما تیم ملی است که بهترین ها حضور دارند و من نمی توانم خودم را به زور در ترکیب ثابت جا دهم. هر وقت برای تیم ملی چه به عنوان بازیکن اصلی و چه دخیره به میدان رفتم، نهایت تلاشم را انجام دادم. در خیلی از بازی ها فیکس بودم و حتی مقابل ازبکستان و بحرین هم گل زدم و در بعضی بازی ها م نیمکت نشین شدم. تلاش می کنم دوباره در ترکیب اصلی بازی کنم.

مهاجم تیم ملی در مورد اتفاقات اخیر فوتبال ایران و اینکه می گویند فوتبال ما ناپاک است گفت: خیلی ها می گویند فوتبال ایران ناپاک است و برای حرفشان دلیلی دارند و حتما چیزهایی را دیده اند. برنامه نود هم خیلی به این موضوع پرداخته ولی راستش را بخواهید من چیزی در این زمینه ندیدم و تا حالا هم پیشنهادی به من نشده که در آن ناپاکی و این حرف ها وجود داشته باشد.