مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم مهرداد اولادی امروز در قائم‌شهر برگزار می‌شود. از صبح امروز (پنج شنبه) هواداران و علاقه‌مندان به این فوتبالیست خودشان را به این مراسم رسانده‌اند.

ساعت 9، پیکر مرحوم مهرداد اولادی وارد زمین باشگاه وطنی قائمشهر شد. حاضران در ورزشگاه پیکر مرحوم اولادی را دور تا دور این ورزشگاه چرخاندند.

دوست‌داران و علاقه مندان این فوتبالیست در هنگام تشییع پیکرش به صورت یک صدا جمله "روحش شاد، مهرداد" را فریاد می زدند. تعداد زیادی از مردم قائم‌شهر و شهر های اطراف مازندران، خودشان را برای آخرین حضور فوتبالیست شهرشان در زمین فوتبال به ورزشگاه رسانده‌اند.

پیکر این مرحوم پس از دور افتخار در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر، توسط مردم به سمت میدان طالقانی قائمشهر هدایت شد تا حاضران نماز میت این مرحوم را اقامه کنند.

از افراد مشهور حاضر در این مراسم می‌توان به بهداد سلیمی، محمد رویانیان، میثم بائو، مهرداد میناوند، حمید استیلی، ایمان مبعلی، امیر حسین صادقی، جواد کاظمیان و ... اشاره کرد. خانواده مرحوم هادی نورورزی نیز از روز گذشته در این شهر حاضر شده‌اند.

تمام خیابان‌های اطراف ورزشگاه و خیابان اصلی قائمشهر مملو از جمعیت هستند که این موضوع نشان دهنده حضور پر تعداد مردم در این مراسم است.

از نکات جالب توجه این مراسم امتناع مردم از گرفتن عکس‌ها سلفی است.پیش از این مراسم چالش نگرفتن عکس سلفی آغاز شده بود که به همین واسطه مردم کمتر موبایل‌های خود را در دست می‌گیرند.

آیت‌الله نظری، از علمای بزرگ استان مازندران بر پیکر مرحوم اولادی نماز میت را اقامه کرد و سپس پیکر این مرحوم برای خاکسپاری راهی روستای قادیکلای بزرگ قائم‌شهر شد.

پس از گذشت حدود یک ساعت و نیم از اقامه نماز میت، به دلیل ترافیک شدید در راه روستای قادیکلای، آمبولانس حامل مرحوم اولادی قادر به حرکت نبود و مردم پیکر این مرحوم را بر روی دستان‌شان تا روستا حمل می‌کنند. با توجه به ترافیک، به نظر می‌رسد مراسم تدفین این مرحوم مقداری طولانی شود.

استقبال مردم از مراسم تشییع و تدفین مرحوم اولادی بسیار زیاد بوده و همین موضوع کار را سخت کرده است.

پس از ساعت‌ها ترافیک، سرانجام پیکر این مرحوم به روستای قادیکلای رسید و مهرداد برای همیشه به خواب ابدی رفت.

مرحوم اولادی رو سه شنبه هفته جاری به دلیل ایست قبلی در بیمارستان شهدای تجریش دارفانی را وداع گفت.

اولادی سابقه بازی در تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس، تیم‌ملی را در کارنامه خود دارد و در این فصل برای ملوان توپ می‌زد.