محمد نوری که مهمان حضوری برنامه نود بود در مورد پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: خدا را شکر می کنم که پرسپولیس برنده این بازی شد و از این بابت هم خیلی خوشحالم. در نیمه اول استقلال برتری محسوسی داشت اما در نیمه دوم این پرسپولیس بود که صاحب توپ و میدان شد و با شایستگی به پیروزی رسید.

کاپیتان پرسپولیس که دوران فوتبالی اش مورد مرور قرار گرفته بود در بخشی که مربوط به دیدار خبرساز پرسپولیس و سپاهان می شد و بحث آب های آلوده مطرح شد گفت: آن بازی شرایط خاص خودش را داشت. نمی دانم چه موادی داخل آب ها ریخته بودند که حال چند نفر بد شده بود.

محمد نوری ادامه داد: بین دو نیمه که رفتم توی زمین به امید گفتم چرا استادیوم قرمز است. در آن صحنه 30 - 40 دقیقه از زندگی ام یادم نیست. واقعا دست خودم نبود. یک صحنه بود که داشتم می رفتم دنبال خلعتبری که هر دو مچ پایم قفل شد و روی زمین افتادم. بعد از بازی هم رفتیم بیمارستان و آزمایش دادیم اما وقتی از پزشک تیم پرسیدم که نتیجه آزمایش ها چه شد دکتر چشمه سری گفت نتایج آزمایش ها در ماشینم بود که به سرقت رفته است!

بازیکن میانی پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی هایش در دوران علی دایی گفت: برایم سخت بود که روی نیمکت بنشینم اما به خاطر شرایطی که تیم داشت هیچ اعتراضی نمی کردم. حتی اگر یک دقیقه هم بازی می کردم بازهم تمام توانم را برای موفقیت پرسپولیس می گذاشتم.

وی ادامه داد: حضور در پرسپولیس یک افتخار بزرگ برای هر بازیکنی است و من چون بازوبند کاپیتانی را داشتم افتخار بزرگتری نصیبم شده است. به همین خاطر هدفم موفقیت تیم است و نباید به مسائل حاشیه ای فکر کنیم. این را به بازیکنان جوانتر هم گفته ام که باید به حضور در پرسپولیس افتخار کنند و دنبال مسائل حاشیه ای نباشند.

نوری در مورد اینکه دیگر چرا پنالتی نمی زند گفت: بعد از اینکه در دیدار با استقلال که لیگ های گذشته برگزار شد یک ضربه پنالتی را از دست دادم دیگر تمایلی به زدن ضربه پنالتی نداشتم و همسرم هم گفت که دیگر پنالتی نزن. من هم قبول کردم که دیگر پنالتی نزنم. البته شاید در دیدارهای آینده دوباره پنالتی بزنم.