علیرضا امامی‌فر ضمن بیان مطلب فوق در رابطه با پیروزی پر گل شاگردان برانکوایوانکویچ در دربی هشتاد دوم گفت: پرسپولیس با توجه به عملکردی که در بازی‌هایش از خود به نمایش گذاشت، نشان داد که استقلالی‌ها در دربی کار سختی را پیش رو دارند.

وی افزود: در این بازی برانکو ترس از شکست نداشت از همان ابتدا بازی هجومی را در پیش گرفت. این موضوع باعث جذابیت بازی شد. از طرفی بازیکنان هم عملکرد خوبی داشتند و با هماهنگی زیاد و پاسکاریهای پرتعداد روی زمین توانستند به خوبی از خط دفاع استقلال عبور کنند و گلزنی کنند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: شاید در برخی از دقایق بازیکنان در جو دربی فرو می‌رفتند و از جذابیت بازی کاسته می‌شد. اما با توجه به صحبت های برانکو به سرعت خودشان را پیدا می‌کردند و عملکرد خوبشان را به نمایش می‌گذاشتند.

امامی‌فر در خصوص اینکه برخی‌ها معتقدند پیروزی پرسپولیس در دربی با این نتیجه یک اتفاق بوده، تصریح کرد: من چنین موضوعی را قبول ندارم. پرسپولیش از همان ابتد بازی هجومی را پیش گرفت و اگر در این بازی خوش شانس بود، باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساند.

وی در رابطه با اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس با این نتایج مغرور نخواهند شد، خاطرنشان کرد: به هر حال آنها نیز انسان هستند و ممکن است مغرور شوند. اما برانکو بازیکنان را از لحاظ روحی کاملا آماده کرده است تا هر بازی فقط برای پیروزی به میدان بروند. از طرفی درگذشت هادی نوروزی هم این همدلی را میان بازیکنان به وجود آورد تا آنها برای خوشحالی روح هادی فقط برای پیروزی در میادین حاضر شوند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در رابطه با شانس قهرمانی سرخ‌پوشان تصریح کرد: بازیکنان کاملا با هم همدل هستند از طرفی برانکو هم با توجه به شناختی که از بازیکنان پیدا کرد سیستم بازی‌ پرسپولیس را پس از چند سال تغییر داد. همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس از نظر هجومی تیم قدرتمندی نشان دهد و به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدل شود. در حال حاضر همه چیز برای قهرمانی دست خود بازیکنان است تا همه چیز را تحت کنترل خودشان در آورند و قهرمان شوند.