احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد  از اظهار تمایل رافائل آقایف کاراته کا قهرمان جهان و قهرمان بازیهایی المپیک اروپایی ، در سوپرلیگ کاراته کشور خبر داد و بیان داشت: در جریان برگزاری رقابت ها کارته وان در دوبی رافائل آقایف کاراته کا معروف آذربایجان از تمایل حضورش در سوپرلیگ کاراته کشور گفت و و طی صحبتی که شد بیان کرد که  تمایل بازی در لیگ ایران را دارد و صحبت های اولیه با وی شد و قرار شد که صحبت های تکمیلی را در آینده ای نزدیک و در فرصت مناسب انجام دهیم.  
 
صافی افزود: وی 3سال عضو تیم دانشگاه آزاد بوده و در لیگ ایران بازی کرده است و حضور قهرمانان جهان برای کاراته ایران لیگ کار مثبت هست و اگر ما مثل سابق بتوانیم کار کنیم ، می توانیم از نظر بین المللی معتبر ترین مسابقات را با حضور کاراته کا های جهانی برگزار کنیم. 
 
وی ادامه داد: با حضور قهرمانان در لیگ کشور می توانیم لیگ را با شور و حرارت و کیفیت بیشتری برگزار کنیم و این روند کمک قابل توجهی به افزایش کیفیت لیگ کشورمان می کند. 
 
استقبال قهرمانان بنام از حضور در لیگ ایران، نشان از خروجی مثبت لیگ دارد
 
سرمربی دانشگاه آزاد تصریح کرد: استقبال قهرمانان بنام کاراته از حضور در لیگ کشور ، به این معنی است که لیگ خروجی مثبتی دارد و من به عنوان یک فردی که سالیان سال مربیگری و تیم داری کرده تمام تلاشم را انجام می دهم که بتوانیم کیفیت کاراته ایران را هم از نظر فنی و هم از لحاظ انگیزشی بالا ببریم. 
 
صافی خاطرنشان کرد: از اهرم هایی که برای رسیدن به هدف کمکمان می کند می تواند حضور ورزشکاران مطرح داخلی و خارجی در لیگ کاراته کشور باشد. 
 
وی تأکید کرد: حضور کاراته کاهای معروف و مطرح دنیا مانند رافائل که تمایل حضور در لیگ کشورمان دارند می تواند انگیزه بالایی از نظر فنی ایجاد کند و در تقابل با این بعد فنی دیگر کاراته کاهای کشورمان تمرینات و دقتشان را بیشتر می کنند . 
 
صافی در پاسخ به نحوه ی قرارداد با آقایف اظهار داشت : مسلمآ برای بازیهای سخت از وی استفاده خواهیم کرد چرا که از لحاظ سرمایه گذاری مالی نیز باید بررسی شود.
 
وی تصریح کرد: رابطه ما با آقایف رابطه دوستانه و خوب است و به طور حتم می توانیم در کنار هم کارهای خوبی را رقم بزنیم.