به گزارش پارس به نقل ازخبرگزاری مهر از روزی که خبرآمد «سری نخست بلیت‌های دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در مدت ۳۵ ثانیه به فروش رسید» تا همین الان که بلیت های بازی ایران با روسیه‌ای که قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن بوده، روی دست فدراسیون مانده، فقط حدود دوهفته می گذرد.

۱۳ ساعتی از بازشدن سایت فروش بلیت مسابقه ایران و روسیه در لیگ جهانی می گذرد. دیداری که به نوعی بازی خداحافظی ما از لیگ جهانی امسال هم هست.

به قول آن گزارشگر معروف، «تصویر گویای همه چیز هست». ساعت حدود ۱ بعداز ظهر روز بازی است. هنوز بلیت می فروشند. هنوز حدود بیست و چند درصد از ظرفیت سالن خالی است و سایتی که تا همین چند روز پیش یکی از پرترافیک ترین سایت‌های ایران بود، حالا چنین حال و روزی دارد.

1757246

بچه‌ها امسال عالی بودند. در «گروه مرگ»، همه تیمها را دست کم یک بار بردیم. روسیه ای که حتی تابه حال ۳-۲ از ما نباخته بود را ۳ بار ۳ هیچ برده‌ایم. آمریکای قهرمان لیگ جهانی را دو بار سه هیچ شکست داده‌ایم و سرنوشت‌مان فقط توی شبی که زورمان به لهستان قهرمان جهان نرسید، عوض شد.

گیرم که برد دیشب لهستان مقابل آمریکا، بازی امشب را تشریفاتی کرده.کاش دست کم برای تشکر و خداقوت و دلگرمی این بچه‌های دوست داشتنی، یک امشب سالن را بیشتر از همیشه پر می‌کردیم. یک جوری که خستگی به تن شان نماند.

کاش این قدر «بد بدرقه» نبودیم!