به گزارش پارس به نقل از فارس نشست خبری سرمربی و کاپیتان‌های تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا امروز برگزار شد، در این نشست اسلوبودان کواچ در مورد شرایط تیم ایران پیش از بازی با آمریکا اظهار داشت: خوشحالم که در ورزش هیچ مرزی وجود ندارد، این اولین‌بار است که آمریکایی‌ها به ایران می‌آیند و ما بازی سختی مقابل آنها داریم. آمریکایی‌ها در حال حاضر بهترین تیم جهان هستند، اما ما هم مقابل هواداران پرشور خود بازی می‌کنیم و امید زیادی به پیروزی داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد اینکه با توجه به دو پیروزی ایران مقابل روسیه خیلی‌ها حرف از پیروزی برابر آمریکا می‌زنند، تصریح کرد: افرادی که صحبت از پیروزی قطعی ایران برابر آمریکا می‌کنند، درکی از والیبال ندارند. باید به این موضوع توجه کنیم که چه تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد. درست است که روسیه دو بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشت، اما آنها قهرمان المپیک و جهان هستند.

وی ادامه داد: آمریکا هم قهرمانی‌های زیادی در مسابقات بین المللی دارد، اما در مقابل، ما هم این کیفیت را داریم که در خانه با هر تیمی مقابله کنیم. بازی با تیم‌های قدرتمند به ما انگیزه می‌دهد و شک نکنید که حریفان ایران کار سختی در ایران دارند.