فولاد یکی از بهترین‌ تیم‌های نیم فصل دوم لیگ برتر  شنبه میزبان صبای علی دایی است. فولادی‌ها قصد دارند شکست آخر خود برابر تراکتورسازی قلعه‌نویی (3-2) را با کسب پیروزی پنجم خود در نیم فصل دوم تلافی کنند.

 در مقابل صبا در 7 بازی آخر خود رنگ پیروزی را ندیده و دنبال یک سکوی پرتاب است برای بازگشت به موفقیت‌های خود در نیم فصل نخست. 
 

آماری از تقابل های دایی و اسکوچیچ

* زور ملوان دراگان به پرسپولیس شهریار نرسید 

امروز علی دایی و دراگان اسکوچیچ سرمربیان صبا و فولاد انگیزه‌های خاص خود را دنبال خواهند کرد. سرمربی اسبق تیم ملی قصد دارد از فولاد دوباره احیا شده امتیاز بگیرد تا در هفته‌های پایانی لیگ با روحیه‌ای مضاعف به فکر ارتقا جایگاه صبا باشد. 

از سوی دیگر اسکوچیچ که مدعی بود تیمش مستحق شکست برابر تراکتور نبود؛ می‌خواهد دوباره عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم را به نام فولاد سند بزند. 

جالب اینکه از نگاه آمار علی دایی 75 درصد نبردهایش برابر تیم‌های اسکوچیچ را با پیروزی پشت سر گذاشته است. 

علی دایی و دراگان اسکوچیچ اولین بار در ایستگاه پنجم لیگ سیزدهم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در تقابل پرسپولیس و ملوان گل دقیقه 73 امید عالیشاه اولین پیروزی دایی را به عنوان سرمربی سرخ‌ها برابر ارتش دراگان به ثبت رساند. 

شهریار قرمزها در دیدار برگشت هم ضربه تماشایی محمدرضا خلعتبری (10) از چپ به 3 امتیاز دیگر برابر ملوان اسکوچیچ دست پیدا کرد. 

در لیگ چهاردهم مربی کروات شمالی‌ها راهی جنوب شد تا با فولاد برابر پرسپولیس دایی قرار بگیرد. در ایستگاه دوم لیگ 14 دراگان بالاخره طلسم ناکامی‌هایش برابر شهریار را 2 بر صفر شکست.

 در دیدار یاد شده سروش رفیعی (45) و اسماعیل شریفات (53) با گل‌های‌شان اولین و آخرین لبخند دراگان برابر دایی را سند زدند. علی دایی و اسکوچیچ در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم با یکدیگر روبه‌رو نشدند چون شهریار با کناره‌گیری از هدایت پرسپولیس شانس تقابل مجدد با دراگان را پیدا نکرد. 

و بالاخره در نیم فصل نخست لیگ جاری که تقابل چهارم دایی و سرمربی کروات فولاد ایجاد شد. در هفته نهم لیگ 15 فولاد اسکوچیچ با گل دقیقه 22 ساسان انصاری از صبا پیش افتاد با این حال گل‌‌های دو استقلالی سابق یعنی امیرحسین صادقی (64) و محمد قاضی (82) سبب شد تا هت‌تریک شکست‌های دراگان برابر دایی شکل بگیرد. 

حال باید دید در ایستگاه 24 رقابت‌ها شهریار به پیروزی چهارم خود برابر اسکوچیچ دست پیدا خواهد کرد یا اینکه دراگان – در خانه – شکست دوم را به دایی تحمیل خواهد کرد.