به گزارش پارس به نقل از فارس: سرمربی سپاهان گفت: برای تعطیلات لیگ، سرمربی تیم ملی و فدراسیون توافقی انجام دادند که ما محکوم به پذیرش آن هستیم.


حسین فرکی پس از برتری تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خوبی بود و آنچه می‌خواستیم بازیکنان انجام دادند. قبل از بازی گفته بودم که جایگاه گسترش اینجا نیست و تیم خوبی دارند اما این تیم خوب را کاملاً دراختیار داشتیم. امروز شاید سریع‌ترین گل لیگ را زدیم و پس از این گل، شرایط روحی‌مان مثبت شد. این روند را ادامه دادیم و حتی در بین دو نیمه گفتم که فرصت مناسبی است تا تفاضل گل خود را افزایش دهیم و در مجموع این پیروزی را به مردم و هواداران اصفهانی تبریک می‌گویم، البته لیگ در حال تعطیلی است، 50 روز فرصت داریم تا نواقص خود را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال در مورد جوان شدن ترکیب سپاهان در دیدار مقابل گسترش گفت: قبل از بازی گفته بودم چنین ترکیبی داریم،‌ امیدوارم در آینده هم جوان‌ها مثل امروز اعتماد ما را پاسخ گویند، البته وجود تجربه در کنار جوانی می‌تواند موجب نتیجه شود و این نتیجه است که روحیه جوانان را حفظ می‌کند.

فرکی در مورد اینکه با توجه به درگیری لفظی بازیکنان سپاهان به نظر می‌رسد در این تیم بزرگتری وجود ندارد گفت:‌ بزرگتر داریم ولی گاهی اوقات بزرگی نمی کنند، این حرکت را نمی‌پسندم و در رختکن هم در این مورد صحبت کردم، البته در هر تیم بازیکنان باظرفیت متفاوت وجود دارند، در روزی که چهار بر یک می‌بریم و خوشحال هستیم این اتقاقات خوشایند نیست و می‌تواند تمرکز ما را برهم بزند. شاید بازیکنان پس از این اتفاقات صورت هم را ببوسند اما نباید این اتفاقات بیفتد تا پیروزی کامل بر دلمان بنشیند.

سرمربی سپاهان گفت: برای بازیکنانم مثال سه میمون را زدم که جلوی دهان، گوش و چشم خود را گرفته‌اند و این یعنی باید گاهی لال بود، گاهی کر و گاهی کور. وقتی این اتفاق در زمین نمی‌افتد مشخص است که اتفاقات بدتری رخ می‌دهد. انشاءالله که این مثال سرلوحه بازیکنانمان باشد البته باید احترام‌ها متقابل باشد که این در تیم ما هست و کمتر شاهد مسائل حاشیه‌ای هستیم.

وی در مورد بهترین بازیکن نیم فصل سپاهان گفت: چون از اول فصل نبودم نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم.

فرکی در خصوص عملکرد خلعتبری و اینکه کی‌روش می‌تواند او را به تیم ملی دعوت کند یا خیر، تأکید کرد: این نظر کی‌روش است و امروز به بازیکنانم گفتم امروز یکی از آن روزهایی است که به جز پیروزی و پاداش و صعود به صدر جدول، روزی است که می‌توانند دیده شوند و به انتخاب برای تیم ملی هم فکر کنند. ما خوشحال می‌شویم که سهمیه سپاهان در تیم ملی بیشتر شود.

سرمربی سپاهان افزود: 53 روز تعطیلی لیگ توافقی است که کی‌روش و فدراسیون انجام دادند، اما محکوم به پذیرش آن هستیم. کی‌روش هم براساس توافق عمل می‌کند و اولویت ما هم تیم ملی است، اما هیچ جای دنیا اینطور نیست که لیگ‌شان 53 روز تعطیل شود چون مشخص نیست پس از این همه تعطیلی وضعیت تیم‌ها به چه نحوی شود.

وی در مورد اینکه آیا رسول نویدکیا قصد جدایی از سپاهان را دارد یا خیر، و اینکه گفته می‌شود او در فهرست امیر قلعه‌نویی برای نیم‌فصل دوم قرار دارد، گفت: نویدکیا قبلاً فکر می‌کرد من به او اعتقاد ندارم در صورتی که اعتقاد داشته و دارم و به او گفته بودم اشتباه می‌کند. شب گذشته هم برای دومین بار با او صحبت کردم و گفتم به کارش اعتقاد دارم تا اعتماد به نفسش بیشتر شود و حتی به او اعلام کردم که امروز به او بازی خواهم داد. و امیدوار بودم که هواداران هم به او کمک کنند و این اتفاق افتاد و رسول ثابت کرد که می‌تواند تا حدودی خودش را پیدا کند و من به ادامه کارش در سپاهان اعتقاد دارم.

فرکی در پایان در پاسخ به این سؤال که برای نقل و انتقالات در لیگ برتر در نیم فصل دوم چه برنامه‌ای دارد گفت: قطعاً به دنبال از دست دادن بازیکن نیستیم، اما برای اینکه بازیکن جدید اضافه کنیم، اجازه دهید کمی زمان بگذرد و بعد ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.