به گزارش پارس به نقل از دانا، در مورد فهرست اعلام شده از سوی کارلوی کی روش گفت: نفراتی که کی روش از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کرده نفرات خوبی هستند چون پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد مدافعان بیشتری از این تیم دعوت شده است، اما به نظر من جای حنیف عمران زاده در فهرست تیم ملی خالیست، حنیف می تواند در تیم ملی بازی کند.

وی ادامه داد: در خط دفاع استقلال بعد از جدایی پژمان منتظری فشار زیادی روی حنیف عمران زاده و صادقی است و آنها در نیم فصل دوم خیلی تحت فشار قرار گرفتند، با اینحال با توجه به قدرت سرزنی حنیف در خط حمله او می توانست به تیم ملی کمک کند.

فریبا با اشاره به دعوت علی کریمی و یعقوب کریمی از سپاهان گفت: کی روش آماده ترین ها را به تیم ملی دعوت کرده است. دعوت از یعقوب و علی کریمی از سپاهان و همچنین پیام صادقیان نشان می دهد که او سرحال ترین و بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کرده است، با اینحال من پیشنهاد می کنم که کی روش حنیف عمران زاده را به تیم ملی دعوت کند شاید هم در اردوهای بعد او چنین کاری را انجام دهد، از تیم فولاد خوزستان هم که اکنون صدرنشین لیگ برتر از جماعتی و بختیار رحمانی دعوت شده اند که خیلی خوب است.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا کی روش بازیکن مصدومی مثل هاشم بیک زاده را دعوت کرد، گفت: به قول معروف یک بازیکن باید به دل مربی بنشیند، اگر به لیست نگاه کنید متوجه می شوید او پولادی و جماعتی را هم دعوت کرده شاید هم کی روش می خواسته با این دعوت از نظر روحی و روانی به بیک زاده کمک کند و بگوید یادمان نرفته که تو برای تیم ملی بازی کرده ای، همانطور که در گذشته هم وقتی مهرداد پولادی مصدوم بود و حتی تمرین هم نمی کرد به تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: شاید هم کی روش می خواسته بازیکن مصدومی مثل بیک زاده را به تیم ملی بیاورد تا به وضعیت آنها بیشتر رسیدگی شود.