به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، با پیروزی برابر لوانته، تعداد بردهای رئال مادرید با زیدان به عدد 7 رسید. زیدان مقابل لوانته برای دهمین بار روی نیمکت رئال نشست و مجموع امتیازات کسب شده رئال با او در این 10 بازی به 23 رسید. رئال مادرید با زیدان برابر اتلتیکو متحمل شکست شد و در مقابل بتیس و مالاگا نیز به تساوی دست یافته است.

اگر بخواهیم شروع زیدان را با شروع 4 مربی قبلی رئال مقایسه کنیم، او در رتبه پایین تری نسبت به آنها قرار خواهد گرفت. مورینیو از این جهت بهترین آمار را در اختیار دارد. او بین سال های 2010 تا 2013 مربی رئال بود و در سال اول حضورش، در 10 بازی ابتدایی موفق به کسب 26 امتیاز شد. مورینیو در زمین مایورکا و لوانته نتوانست تیمش را به پیروزی برساند.

آنچلوتی نیز در 10 بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت رئال 25 امتیاز کسب کرد. رئال با کارلتو در بازی مقابل اتلتیکو شکست خورد و مقابل ویارئال نیز به تساوی دست یافت. پیگرینی و بنیتس نیز از این نظر با یکدیگر برابر هستند. هر دو در 10 تجربه اول حضورشان روی نیمکت رئال 24 امتیاز کسب کردند. رئال با بنیتس برابر خیخون، مالاگا و اتلتیکو به تساوی دست یافت. پیگرینی هم نتوانسته بود با رئال در مقابل سویا و میلان امتیاز کسب کند.