به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، بنیتس رئال مادرید را با ترکیبی غیرمنتظره در خط میانی به زمین فرستاد. خامس که پس از بازگشت از مصدومیت، در تمام بازی های رئال حضور داشت، روی نیمکت قرار گرفت و کواچیچ به جای وی بازی را از ابتدا آغاز کرد. کواچیچ در نیمه اول بازی چندان بدی هم ارائه نداد اما دقیقه 66 به دلیل خطای شدید روی کانسلو از زمین بازی اخراج شد تا رئال کار را 10 نفره به اتمام برساند.

نکته عجیب اینجا بود که بنیتس تنها لوکاس واسکز را به جای بنزما وارد زمین کرد و ترجیح داد از ایسکو و خامس استفاده نکند. خامس در بازی مقابل سویا پس از یک مصدومیت 45 روزه به میادین بازگشت و در 6 بازی بعدی نیز حداقل یک نیمه را در زمین حضور داشت و مشخص نشد چرا در بازی حساس شب گذشته به میدان نرفت.

شاید عکس العمل نه چندان خوب او در هنگام تعویض شدت با کواچیچ در بازی قبلی رئال مقابل سوسیداد و شاید هم تعقیب شدن او توسط پلیس به دلیل سرعت غیرمجاز از دلایل نیمکت نشینی او مقابل والنسیا بودند.

شرایط ایسکو اما عجیب تر است. ستاره مالاگایی در 12 بازی ابتدایی رئال بازیکن ثابت این تیم بود اما در 6 بازی اخیر تنها 12 دقیقه و در شکست 1-0 مقابل ویارئال به میدان رفته است. این روزها شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی ایسکو از رئال به گوش می رسد و اینها اخبار خوبی برای هواداران رئال نیستند که معتقدند، ایسکو و خامس آینده رئال هستند نه رافا بنیتس.