~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس فراز کمالوند پس از برتری گسترش مقابل پدیده در نشست خبری گفت: مسابقه‌ای که 12 فرصت گل برای دو تیم در آن ایجاد شود، نشان می‌دهد که بازی زیبایی بوده، ولی حیف از اینکه حمایتی از این بازی نشد و من از اینجا از فوتبال‌دوستان تبریزی و هواداران گسترش می‌خواهم که از ما حمایت کنند؛ چراکه ما هم یکی از نمایندگان آذربایجان هستیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول 3 گلی که زدیم، عطش‌مان فرو ریخت. در نیمه دوم دیدید که خیلی از فرصت‌های طلایی را از دست دادیم. ناگفته نماند که چشم‌مان از بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن ترسید و به همین خاطر تعویض‌هایی که انجام دادیم، بیش‌تر تاکتیکی بود تا ضمن حفظ نتیجه، برتری خود‌مان را در میدان حفظ کنیم.

کمالوند یادآور شد: از دوستانی که در ابتدای فصل تا دیروز از گسترش انتقاد می‌کردند و می‌گفتند این تیم پیر و فرسوده است، می‌خواهم فیلم بازی امروز را ببینند که 90 دقیقه دویدیم.

سرمربی گسترش گفت: خیلی خوشحالم به آنچه که وعده داده بودیم، امروز از آن جلوتر هستیم و اگر تماشاگران تبریزی کمی ما را حمایت کنند، چشم‌مان به 4 تیم بالای جدول است.

کمالوند در پایان گفت: بعد از تعطیلات اولین بازی ما با سپاهان در تبریز است و امیدوارم تبریزی‌ها ورزشگاه را پر کنند تا یک نتیجه دل‌چسب را به‌دست آوریم.