پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- مهاجم ٢٣ ساله پرسپولیس این روزها به ستاره تیمش بدل شده و هم‌اکنون با ٤ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. شاید وقتی او به‌عنوان یک بازیکن لیگ یکی فصل گذشته توسط علی دایی به پرسپولیس ملحق شد،‌ کسی فکر نمی‌کرد حالا همه‌کاره یکی از بزرگترین تیم‌های ایران شود. مهاجم بوشهری پرسپولیس با ٢ گلی که برابر فولاد به ثمر رساند، باعث نخستین پیروزی سرخپوشان شد تا حالا آنها با آرامش به تعطیلات بروند. در ادامه گفت‌وگو با مهدی طارمی می‌خوانید:

 از گلزنی‌ات مقابل فولاد شروع کنیم که به نوعی پرسپولیس را از بحران خارج کرد.

من در هفته‌های گذشته هم گلزنی کرده‌ام و بارها نیز گفته بودم که به توانایی بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارم. در پرسپولیس به هیچ‌وجه بحث گلزنی فرد مطرح نیست و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. حالا قرعه به نام من افتاد که بتوانم ٢ گل بزنم و خدا را شکر حداقل این بازی گل‌هایم به کار پرسپولیس آمد و به قول شما از بحران خارج شد.

 ‌ شاید این فصل یکی از مدعیان آقای گلی هم باشی؟

قطعا همین‌طور است. من از ابتدای فصل هدفم را آقای گلی قرار دادم چون معتقدم پرسپولیس امسال بهترین خط حمله لیگ را خواهد داشت. به کمک سایر بازیکنان می‌توانم همین روند را ادامه دهم و به‌عنوان آقای گلی هم برسم.

  با درخششی که در لیگ داشتی، نظر کی‌روش را هم به خودت جلب کردی.

خوشحالم که کی‌روش به من اعتقاد دارد. من در اردوی قبلی تیم‌ملی هم حضور داشتم و به خاطر برخی مسائل نتوانستم توانایی خودم را به صورت صددرصد نشان دهم اما الان در اوج آمادگی هستم و در صورت اعتماد کی‌روش می‌توانم در تیم‌ملی هم عملکرد خوبی داشته باشم. روز بازی با فولاد وقتی لیست تیم‌ملی اعلام شد و نام خودم را در لیست دیدم،‌ انگیزه مضاعفی گرفتم و شاید یکی از دلایل موفقیتم نیز همین بود که یک روز رویایی برایم رقم خورد.

  حالا پرسپولیس از قعر جدول فاصله گرفت. هواداران می‌توانند به این تیم خوش‌بین باشند؟

باور کنید اگر شانس با ما یار بود، الان حداقل بعد از سپاهان در رده دوم جدول بودیم. در بازی ذوب‌آهن علاوه بر داوری، بدشانسی‌ها ما را واقعا اذیت کرد. در بازی با فولاد هم شدیدا استرس روی بازیکنان بود و باورم نمی‌شد که رضاییان آن پنالتی را خراب کند اما وقتی پنالتی خراب شد،‌ به خودم گفتم هر طوری شده باید گلزنی کنم که خدا را شکر توانستم. هواداران به این تیم امیدوار باشند چون پرسپولیس حاصل جوانگرایی‌اش را خواهد گرفت.

 ‌ اما قبل از همین بازی بحث برکناری برانکو هم مطرح شده بود!

برانکو هم مربی بسیار سطح بالایی است و خودش هم از این وضع تعجب کرده بود اما از این پس همه چیز روی روال خواهد بود. اگر بازی با فولاد را نمی‌بردیم،‌ من هم الان کمی ناامید بودم اما حالا که با روحیه به تعطیلات رفتیم،‌ فکر می‌کنم روزهای خوب پرسپولیس فرا می‌رسد.