به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی تارتار، در خصوص وضعیت تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: با نتایجی که گرفتیم دیگر استرس سقوط به لیگ یک را نداریم و این موضوع خیال ما را راحت کرده تا شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم. اکنون وضعیت خوبی داریم و به جز ۲،۳ بازیکن که دچار مصدومیت هایی شده اند مشکل دیگری نداریم و شرایط تیم بسیار خوب است.

وی در خصوص دیدار یکشنبه آینده سایپای البرز - گسترش فولاد تبریز گفت: مطمئناً این دیدار برای هر ۲ تیم بسیار حساس است و هر کدام بتوانیم برنده این دیدار شویم تا حدود زیادی جایگاه خود را در نیمه بالایی و رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کرده ایم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز ادامه داد: برابر سایپا به دنبال پیروزی هستیم و مطمئناً آنها هم برابر ما این هدف را دنبال می کند تا در جدول رده بندی بالاتر از ما قرار بگیرند و به همین دلیل ارزش ۳ امتیاز این بازی بسیار بالا است. مطمئن هستم دیدار ما و سایپا با کیفیت بالایی برگزار خواهد شد، چون هیچ کدام استرس سقوط کردن را نداریم و این موضوع باعث می شود ۲ تیم با تمرکز بالایی در زمین حاضر شوند و بازی کیفیت بیشتری داشته باشد.

تارتار با بیان اینکه امکان حضور گسترش فولاد بالاتر از رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ بسیار کم است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم جایگاه خود را در رتبه هشتم جدول حفظ کنیم، چون رسیدن به تیم ملوان سخت شده است. البته باز هم تلاش خود را خواهیم کرد تا در جدول صعود داشته باشیم اما مهم ترین مسئله این است که از این رده پایین تر نیاییم.

وی افزود: تمام تمرکز ما روی ۴ بازی باقی مانده لیگ است تا بتوانیم روند خوب خود را در این ۴ بازی هم ادامه دهیم اما به خاطر یک ماه تعطیلی لیگ کار سختی داریم. باید تمرینات خود را طوری دنبال کنیم که از شرایط مسابقه خارج نشویم و برای سال آینده نیز آماده شویم.

تارتار با اشاره به تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ برتر گفت: این تعطیلات به تیم هایی که مسابقه نمی دهند صدمه می زند و نگه داشتن تیم در شرایط آرمانی در این تعطیلات سخت است اما نمی توانیم به این تعطیلات اعتراض کنیم و چیزی بگوییم، چون قانون مسابقات می گوید ۳ هفته پایانی باید همزمان برگزار شود. نمایندگان ایران باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند و به همین دلیل نمی توانند مسابقات خود را در لیگ برگزار کنند که ما هم به قانون احترام می گذاریم و یک ماه تعطیلی را می پذیریم.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص اینکه مهرداد بایرامی مهاجم تیمش می تواند آقای گل لیگ شود یا نه، اظهار داشت: بایرامی هم مانند سایر بازیکنان زحمت می کشد و از مهره های خوب و تاثیرگذار گسترش فولاد محسوب می شود. امیدوارم او بتواند به حقش که آقای گلی است برسد و بازیکنان هم به او کمک خواهند کرد.