به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا ابراهیم تهامی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: به نظر من دیدار با استقلال خوزستان بازی خوبی می‌شود. تیم حریف از مربی بسیار خوبی بهره می‌برد. ویسی مربی فهیمی است و من شخصا او را دوست دارم.

وی ادامه داد: ویسی امسال تیم خوبی را جمع و جور کرده است اما ما روی بازی استقلال خوزستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. این تیم نقطه ضعف‌هایی هم دارد که درباره آن‌ها با بازیکنان تیم صحبت کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: ان‌شاءالله با کارهایی که در بازی فردا انجام می‌دهیم شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما سر حال هستند. البته در ایام سوگواری امام حسین (ع) نمی‌توانستیم تمرین کنیم ولی تلاش کردیم بازیکنان‌مان را آماده نگه داریم. ما در دیدار فردا عادل کلاه‌کج را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

تهامی بیان کرد: بسیار تلاش کردیم تا از محرومیت کلاه‌کج کم شود و تا فردا نیز منتظر جواب هستیم. کلاه کج بازیکن بااخلاق فوتبال ایران است و در بازی‌ای که منجر به محرومیت او شد من خودم شاهد بودم که این بازیکن به سمت داور هجوم نیاورد و توهینی به او نداشت.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره گل‌های بسیاری که تیمش در دو بازی اخیر دریافت کرده است عنوان کرد: طبیعی است. شاید این موضوع برای هر تیمی پیش بیاید. بازیکنان تیم به من اطمینان دادند و به من حرمت می‌گذارند. در صحبتی که با آن‌ها داشتم قرار بر این شد که آن‌ها تلاش خود را دو برابر کنند.

وی گفت: تیم ما در جدول جای خوبی ندارد و این در حالی است که تیم ما تیم بزرگی است و جایگاه آن باید بالاتر از جایگاه فعلی‌اش باشد. من به بازیکنان گفته‌ام که پیش از این چه بازیکنان بزرگی در تیم استقلال اهواز بوده‌اند و ما در بازی با استقلال خوزستان به صورتی بازی می‌کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی درباره عملکرد پرویز کریمی گلر این تیم عنوان کرد: به نظر من کریمی یکی از گلرهای خوب ایران است به ویژه امسال که او تحت نظر شاهین مکوندی کار می‌کند. به نظر من او در دو سال گذشته عملکرد اینچنینی نداشته است و از 8 گلی که او در دو بازی اخیر دریافت کرده است شاید در یکی دو گل مقصر بوده است. به هر حال او یکی از گلرهای خوب ایران است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا حال فوتبال خوزستان این روزها خوب نیست و شاهد حضور تیم‌های فولاد و استقلال اهواز در انتهای جدول هستیم گفت: با توجه به اینکه من در تیم‌های دیگر نیستم نمی‌توانم درخصوص آن‌ها نظر بدهم ولی باید بگویم تیم‌هایی مانند نفت تهران هستند که اردوهای خوبی داشتند ولی متاسفانه اکنون در انتهای جدول هستند. تیم ما سه روز مانده به نقل و انتقالات ابتدای فصل، غلامی، حسینی، قزل و آشوبی را جذب کرد. به هر حال تیمی که سه چهار روز پیش از آغاز مسابقه‌ها تمرین‌های خود را آغاز کند نمی‌تواند شرایط بازی داشته باشد. البته اگر مشکلات مالی باشگاه نیز حل می‌شد، تیم می‌توانست بهتر از این هم نتیجه بگیرد.

تهامی افزود: درباره فولاد خوزستان هم نمی‌توانم نظر بدهم ولی درباره تیم خودمان باید بگویم ما می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. نظر من این است که تیم‌مان نیم فصل دوم خیلی بهتر می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید هیجان دارد و این باعث می‌شود در ابتدای مسابقه‌ها خوب نتیجه بگیرد. به هر حال کمی مشکلات مالی و دیر بسته شدن تیم در عدم نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار بود و به نظرم ما مستحق چیزی بیشتر از این‌ها بودیم و ان‌شاءالله مشکلات مالی حل و شرایط تیم بهتر شود.

تهامی در پاسخ به این سوال که آیا حنطه برای بازی فردا با توجه به اینکه اکنون در اهواز نیست روی نیمکت تیم می‌نشیند؟ گفت: بله، فردا او در اهواز است و با توجه به اینکه او یک هیات عزاداری در مشهد دارد به مشهد رفته است و امشب به اهواز برمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قزل و غلامی اکنون در اهواز هستند عنوان کرد: متاسفانه در اهواز نیستند.