~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی با استقلال و پرسپولیس باعث می‌شود تا تیم‌های مقابل هم کانون توجه رسانه‌ها باشند. ما هم می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم. پدیده یک تیم شایسته است و بعد از آخرین بازی تمرینات خوبی را انجام داده هرچند دو سه بازیکن آسیب دیده داشتیم اما آنها توانستند سه چهار روز آخر با ما تمرین کنند. امیدوارم بازیکنان ما با شجاعت، اراده و تلاشی که دارند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ما هیچ وقت مقابل تیم‌های بزرگ بازی بسته‌ای نداشتیم. از بد حادثه بازی اولمان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بود. ما مقابل تیم‌هایی که فصل قبل ادعای قهرمانی داشتند بازی بسته‌ای نداشتیم. فردا هم برای انجام بازی خوب به میدان می‌رویم. اگر زورمان برسد می‌بریم. هر چند استقلال تیم بزرگی است و لازم نیست با این مربی کادر و بازیکنان از بزرگی استقلال حرف بزنم. امیدوار هستم بتوانیم از این بازی 3 امتیاز را بگیریم و وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم.

سرمربی پدیده درباره مرحوم هادی نوروزی عنوان کرد: خدا او را رحمت کند. کاپیتان پرسپولیس تمام تمرکز و تفکرش روی بازی خوب بود. او یک بازیکن بااخلاقی است که خوشحالم خاطره‌ای که از او ساخته شده یک طرفش ما هستیم. هیچ وقت رفتار حاشیه‌ای نداشت و در 30 سالگی آمادگی بازی مقابل همه تیم‌ها را داشت.

مهاجری درباره محرومان این هفته تیمش گفت: خوشبختانه محروم نداریم. مصدوم داشتیم که سه چهار روز اخیر با ما تمرینات خوبی انجام داده است.

وی درباره تعطیلات 20 روزه لیگ تصریح کرد: ما در تیم بزرگسالان نماینده نداشتیم اما این تعطیلات توان ما را هم می‌گیرد. از هفته چهارم پنجم به بعد تیم‌ها آمادگی و هماهنگی خود را بیشتر می‌کنند اما اتفاقاتی می‌افتد که لیگ تعطیل می‌شود. سخت است تا بتوان 20 روز بازیکنان را در شرایط بازی نگه داشت. لیگ‌های اروپایی هر چهار روز یک بار بازی انجام می‌دهند و در این شرایط قرار می‌گیرند. انتظارمان این است اگر این تعطیلات به ضرر ما می‌شود تیم ملی هم به گونه‌ای بازی کند که از بازی ها لذت ببریم.

سرمربی پدیده در ادامه درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: حضور آنها به فوتبال شور و اشتیاق می‌دهد. امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند چرا که حضور آنها روی فوتبالی که ارائه می‌دهیم تأثیرگذار است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا قرار است در نیم‌فصل دوم بازیکنی جذب کنند یا خیر، یادآور شد: مشکل تیم ما فنی نیست. وقتی خلق موقعیت می‌کنیم یعنی تیم با برنامه بازی می‌کند اما گاهی اوقات توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. بیشتر موقعیت‌ها بستگی به شرایط بازی است اما تلاش ما این است کیفیت بازی را بالا ببریم. درباره جذب بازیکن خارجی هم باید ببینیم آنها در تمرینات چطور هستند.ما می‌توانیم دو بازیکن جذب کنیم. با مدیرعامل هم صحبت کرده‌ام و قضیه را گفته‌ام. مشکلی وجود ندارد. بحث این است که بازیکنی پیدا نکردیم.

مهاجری در پایان اظهار داشت: استقلال مهره‌های زیادی دارد. تیم بزرگی است. ما دوست داریم این تیم با تمام قدرت جلو بیاید. تمام تلاش ما هم این است که جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

باشگاه پدیده با همکاری استقلال و هیأت استان خراسان در نظر دارد مراسم ویژه‌ای را برای مرحوم هادی نوروزی، سردار همدانی و یکی از درگذشتگان پیشکسوت این استان برگزار کند.