به گزارش پارس به نقل از فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده، گفت: در ابتدا ایام سوگواری امام حسین(ع) تسلیت می‌گویم، امیدوارم عزاداری‌ها مورد قبول حق قرار بگیرد. خوشحالم بار دیگر به پابوس امام هشتم در این ایام آمدیم.

وی افزود: دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم. با یک تیم خوب بازی داریم. پدیده نشان داده تیم قابل احترامی است، بازیکنان و مربی خوبی دارد. شرایط جدول طوری است که تلاش می‌کنیم با کسب 3 امتیاز صدرنشینی را حفظ کنیم. امیدوارم بازیکنان هم خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند.

وی درمورد تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: تعطیلات خیلی خوش گذشت، آن‌قدر لیگ 20 روز تعطیل شده که خیلی خوش می‌گذرد. وقتی 20 روز با نصف تیم تمرین می‌کنیم، معلوم است چه اتفاقی می‌افتد. با وجود همه کمبودها و مصدوم‌ها تمرینات خوبی انجام دادیم و جا دارد از بازیکنان با مشکلاتی که دارند، اما با این وجود از جان و دل تمرین می‌کنند،تشکر کنم. از چهارشنبه بازیکنانی که در تیم بزرگسالان بودند، به ما اضافه شدند و روزبه چشمی از امروز به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی استقلال درمورد وضعیت جاسم کرار خاطرنشان کرد: او در مدت زمان غیبتش روی برنامه تمرین کرده، امیدوارم باشگاه مشکلات او را حل کند. ان‌شاءالله مشکلات همه بازیکنان حل شود، مدیریت، هیأت‌مدیره و اسپانسر باشگاه تلاش می‌کنند تا مشکلات بازیکنان حل شود. به من خرده می‌گیرند که چرا از این بازیکن حمایت می‌کنیم، من روی این بازیکن حساب کرده‌ام. با بازیکنان تیم از نزدیک در ارتباطم و می‌بینم آنها چه مشکلاتی دارند، باوجود اینکه کرارا آماده بود او را به مشهد نیاوردیم. امیدوارم مشکلات بازیکنان در هفته آینده حل شود.

وی درمورد دعوت نشدن سجاد شهباززاده به تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: شهباززاده بازیکن خوبی است و لیاقت حضور در تیم ملی را دارد. من هیچ‌گاه در این مسائل دخالت نمی‌کنم، اما به او ظلم می‌شود و امیدوارم با دید بازتری انتخاب‌ها صورت بگیرد.

سرمربی استقلال درمورد اینکه شهباززاده رقیبان سرسختی در تیم ملی دارد، گفت: او هم می‌تواند در این رقابت شرکت کند؛ چراکه شرایطش بسیار خوب است، متأسفانه این بازیکن از نظر روحی به خاطر عدم دعوت به تیم ملی لطمه خورد.

وی درمورد اینکه بحث جدایی شهباززاده مطرح شده بود تصریح کرد: این مسئله تکذیب شد. او تا آخر فصل کنار ما است، کسی درخواست جدایی نداشته و اگر پیشنهادی بیاید باشگاه باید بررسی کند، حتی کرار هم که به تیم ملی دعوت شده، فعلاً به خاطر استقلال جواب مثبت نداده است.

وی درمورد مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: محسن کریمی مصدوم است و فرشید اسماعیلی را بینی‌شکسته از تیم ملی تحویل گرفته است. عمران‌زاده هم 3 کارته است، در این بین کرار را هم با خود به مشهد نیاوردیم.

مظلومی درمورد اینکه تیمش در دیدار دوستانه با امیدهای استقلال شکست خورد، گفت: در آن مسابقه خوب بودیم، اما باختیم. من چند بازی تیم امید را از نزدیک دیده‌ام. همین دیروز نام یکی از بازیکنان این تیم به نام سیدحسین حسینی را برای لیگ برتر رد کردیم و کارت بازی او برای مسابقه بعدی صادر می‌شود، حتی در دیدار دوستانه با راه‌آهن هم از این بازیکن استفاده کردیم. ما روی تیم‌های پایه نگاه ویژه داریم.

مظلومی در پایان درباره امکانات مشهد برای میزبانی گفت: مشهد از هر لحاظ امکانات ورزشی خوبی دارد و متاسفم که باید بگویم پول زیادی در مشهد وجود دارد، اما صرف فوتبال و ورزش نمی‌شود. نه تنها در مشهد، بلکه در اصفهان و تبریز هم امکانات خوبی وجود دارد. مشهد استادیوم خوبی دارد و می‌تواند مسابقات مختلفی را میزبانی کند. اگر بتوان بازی‌های تیم ملی را در شهرهای مختلف پخش کرد، هم استقبال خوبی صورت می‌گیرد و هم برای تیم ملی دلگرمی است.