~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول سردرگم بودیم اما در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: پس از اینکه دروازه‌بان ما پنالتی عنایتی را مهار کرد توانستیم به بازی برگردیم و بازی حساب شده‌ای را به نمایش گذاشتیم که در پایان توانستیم خوشبختانه سه امتیاز شیرین را در مشهد کسب کنیم و دل هواداران را خوشحال کنیم. خوشحالم که بازیکنانم نیت کردند تا به هواداران در روز عید قربان عیدی بدهند و این اتفاق هم رخ داد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد قضاوت داور تاکید کرد: داور قضاوت خوبی داشت. او جوان و دونده بود. در همه صحنه‌ها حضور داشت و پنالتی هم که به ضرر ما گرفت خطا بود و تصمیم او درست بود.

ویسی در مورد سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: سیاه‌جامگان تیم دونده و خوبی دارد اما برخی مواقع اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد. خط دفاعی ما عالی کار کرده و به حریفان موقعیت کمتری می‌دهد. سیاه‌جامگان هم نتوانست به خط دفاعی ما ضربه بزند.

وی در مورد روند رو به رشد استقلال خوزستان تاکید کرد: ما در هر بازی هدف خاص خود را داریم و طبق آن پیش می‌رویم. امیدوارم این مسئله در ادامه لیگ هم تداوم داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این تیم تا پایان فصل در بالای جدول باقی خواهد ماند، گفت: این مسئله ایده‌آل ماست. سال گذشته در پایان نیم‌فصل 12 امتیاز داشتیم اما هم‌اکنون که 7 هفته گذشته 14 امتیاز کسب کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در همین رتبه باقی بمانیم. مطمئنا این رتبه نه ما را فریب می‌دهد و نه ما را قانع می‌کند.