به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات بیت‌الله رضایی مبنی بر اینکه جلالی باید پاسخگوی نتایج تیم باشد، گفت: من تاکنون صحبت‌هایم را در مورد باشگاه سایپا در جلسات خصوصی و هیات مدیره مطرح می‌کردم و بحث‌هایی هم که بین من و باشگاه وجود داشت را به طور مستقیم مسئولان باشگاه در میان می‌گذاشتند اما چون رضایی مدیرعامل باشگاه برای چندمین بار در رسانه‌ها صحبت کرده و حتی از من در رسانه‌ها خواسته که پاسخگوی نتایج باشم من هم باید در رسانه‌ها پاسخ او را بدهم.

وی ادامه داد: نتایج تیم فوتبال سایپا مشخص است. ما از 9 مسابقه 13 امتیاز گرفته‌ایم و فقط 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و با یکی دو هفته مسابقات لیگ می‌توانیم دوباره در لیگ مدعی باشیم. نتایجی که گرفته‌ایم با توجه به بضاعتی که داشته‌ایم خوب بوده است.

سرمربی سایپا در مورد اینکه رضایی گفته همه امکانات را برای تیم فوتبال باشگاه فراهم کرده‌ایم، گفت: لازم است در این مورد هم چند کلامی به طور کلی صحبت کنم و اگر لازم شد در آینده به جزئیات آن هم اشاره خواهم کرد. ما مشکلات عدیده‌ای در زمینه امکانات تمرینی، اردوها، لباس و تدارکات تیم و حتی در زمان جذب بازیکن داشته‌ایم که من هیچ گاه در مورد این مشکلات صحبت نکرده‌ام.

وی ادامه داد: در مورد مسائل مالی هم باید بگویم فصل گذشته با وجود آنکه بضاعت مالی باشگاه کمتر بود تا این زمان 30 درصد از مبلغ قرارداد به بازیکنان پرداخت شده بود و اکنون فقط بازیکنان 20 درصد از پیش‌قرارداد خود را گرفته است. دوست ندارم در مورد جزئیات مشکلات صحبت کنم اما اگر لازم باشد تمامی این جزئیات را بیان خواهم کرد.

جلالی با اشاره به بخشی از صحبت های مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ایشان که گفته‌اند ما باید به کارکنان سایپا پاسخگو باشیم من لازم است که خدمت کارکنان شریف سایپا عرض کنم در زمانی که من و گروه همکارانم در باشگاه سایپا حضور داشته‌ایم بیشترین خدمت را به مجموعه سایپا کرده‌ایم. در مدت یک سال و نیمی که ما اینجا بوده‌ایم بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم که آنها ارزش افزوده زیادی دارند و می‌توانند هزینه‌های باشگاه را جبران کنند.

وی افزود: ما دو بازی در جام حذفی انجام دادیم و دو بازی هم در لیگ داشتیم که هر 4 مسابقه را بردیم. بعد از آن مقابل ذوب‌آهن شکست خوردیم آن هم در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده هم باشیم اما بازی را واگذار کردیم ولی صبح روز بعد از مسابقه مدیرعامل باشگاه سایپا با فرهاد پورغلامی از همکارانم در کادر فنی تماس گرفته و به او پیشنهاد سرمربیگری تیم سایپا را داده است. کسانی که الفبای مدیریت را می‌دانند به من بگویند این حرکت چه معنی دارد؟

جلالی در مورد اینکه اما دستیار او این پیشنهاد را نپذیرفته است، گفت: بله اما شروع اضمحلال یک تیم از کجاست؟ ما بعد از 4 برد و یک باخت برایمان چنین اتفاقی رخ می‌دهد آیا این مسائل با اصول مدیریت همخوانی دارد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه رضایی گفته میداوودی باید در تیم حفظ شود، گفت: مشکلات میلاد میداودی هم تابعی از مشکلات باشگاه است. من با میداودی مشکلی ندارم. مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد تبعاتش به وسط زمین تمرین ما می‌آید.

جلالی در مورد اینکه ظاهرا مدیرعامل باشگاه به او التیماتوم داده و آیا حاضر است با این شرایط کار کند گفت: برای من کار در این شرایط بسیار سخت است. من نقطه‌نظراتم را به هیات مدیره باشگاه انعکاس می‌دهم. هر تصمیمی که هیات مدیره باشگاه بگیرد قبول می‌کنم زیرا می‌دانم هیات مدیره باشگاه سایپا اعضایی بسیار فرهیخته دارد که احساسی تصمیم نمی‌گیرند و منطقی حرکت می‌کنند.

وی در مورد اینکه امروز جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه داشته یا نه گفت: نه تا این جلسه‌ای با او نداشتم من فقط با هیات مدیره صحبت می‌کنم زیرا از ابتدای همکاری‌ام در این فصل هم با هیات مدیره کار کرده‌ام. از ابتدا هم مشکلاتی بین من و مدیرعامل وجود داشت.