آيا امیر قلعه نویی از جذب جاسم كرار پشیمان شده است؟این شايعه اي است که این روزها دهان به دهان می چرخد اما خود کرار از آن بی خبر است.این هافبک عراقی اینکه هنوز یک بازیکن آماده نیست را قبول دارد اما موضوع پشیمانی قلعه نويي بابت جذبش را تکذیب می کند.كرار در مورد اين موضوع و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.
در حالیکه تنها سه هفته از شروع لیگ می گذرد،برخی خبر از پشیمانی قلعه نویی بابت جذب تو داده اند.خودت در جریان این قضیه هستی؟
امیر خان اگر از من نارضی بودند قطعا تا الان به خودم می گفت.تا به الان هیچ صحبتی در این خصوص نشده است.ضمن اینکه امیر خان عادت ندارد مسایل تیمش را رسانه ای کند.اگر چیزی باشد به خود بازیکن می گوید.
حالا به نظرت عملکردت طوری بوده که جای پشیمانی داشته باشد؟!
من که نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما هیچ مربی‌اي بازیکن خود را با گذشت تنها سه هفته،نمی سنجد.از آنجایی هم كه قلعه نویی کارش را خوب بلد است،هیچ وقت سه بازی را ملاکی برای سنجش بازیکن خود قرار نمی دهند.از خود امیر خان هم که سوال کنید این قضیه را تکذیب می کند.
گذشته از این مسایل فکر می کنی توانسته ای انتظارات را برآورده کنی؟
من هنوز به آمادگی کامل نرسیده ام.از صد در صد شاید تنها 50 درصد از توانایی هایم را ثابت کرده ام.به 100 درصد نرسیده ام اما خیلی زود آماده می شوم.
نمی ترسی با نیمکت نشینی، فرصت اینکه آمادگی صد در صد خود را ثابت کنی از تو گرفته شود؟
از همان روزی که به استقلال آمدم،از فیکس بودنم مطمئن نبودم چون به هر حال این تشخیص کادر فنی بود که کدام بازیکن فیکس باشد.اما وقتی دانستم که در ترکیب اصلی هستم،برای بهترین بودن و حفظ جایگاهم تمام تلاشم را به کار گرفتم.حالا هم این نظر امیر خان است که فیکس بمانم یا ذخیره شوم.به عنوان یک بازیکن فقط باید از دستورات كادر في اطاعت کنم.
برابر سپاهان چرا آنقدر ضعیف ظاهر شدید؟
تا قبل از دریافت گل اول،همه چیز برای استقلال خوب پیش می رفت اما پس از این گل به یکباره جریان بازی از دست مان خارج شد.
چرا؟
همه دیدند که چه اتفاقی رخ داد و صحبت در خصوص آن بی مورد است.داوری در این بازی به ضرر ما بود و به واسطه این قضاوت کمر تیم شکست.قطعا اگر آن پنالتی گرفته نمی شد نبض بازی در اختیار ما می ماند و با پیروزی زمین مسابقه را ترک می کردیم.
برخي معتقدند استقلالی ها سعی دارند اشتباهات خودشان را در میان مسایل داوری پنهان کنند؟
اگر قرار بود اشتباه داشته باشیم از همان ابتدای بازی مرتکب آن می شدیم.نه اینکه در دقایق ابتدایی خوب باشیم و در ادامه به تیمی کاملا متفاوت تبدیل شویم.پس از آن پنالتی شیرازه تیم مان از هم پاشید وگرنه سپاهان نمی توانست برنده شود.فکر می کنم در این بازی خیلی خوش شانسی آوردند که به پیروزی رسیدند.هر چقدر آنها خوش شانس بودند ما بد شانس!
به صدر جدل هم كه نرسيديد؟
خیلی زود صدر جدول برای استقلال خواهد شد.هفته گذشته باید این اتفاق می افتاد که نشد.اما در آینده نزدیک صدرنشین خواهیم شد.
بازی با سایپا را چطور می بینی؟
سایپا تیم جوان و با انگیزه ای است.هیچ وقت نباید این تیم ها را دست کم گرفت.این بازی را می بریم تا از جمع مدعیان خیلی دور نشویم و فاصله نگیریم.