به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منصور ابراهیم زاده پس از تساوی تیمش برابر ملوان در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا عید فطر را پیشاپیش تبریک می گویم و درباره بازی به یک نکته اشاره می کنم. این بازی از یک نظر با بازی هفته پیش ما با سایپا شباهت داشت. سایپا سه سال بود که در خانه خودش به راه آهن می باخت و این مسئله بار مثبت روانی برای ما ایجاد کرده بود. در بازی امشب این مسئله برعکس بود چون دو سه سال بود که ملوان در تهران یک بر صفر راه آهن را می برد و گلش را هم جلال رافخایی می زد.

وی ادامه داد: ما در این بازی تلاش کردیم که با این ذهنیت مقابله کنیم و همان طور که دیدید چند بار صاحب موقعیت شدیم که در یکی از بهترین هایش مجتبی شیری توپ را به دیرک دروازه زد.

سرمربی راه آهن در ادامه گفت: اگر می خواهیم در کوران مسابقه ها باشیم باید از حداقل فرصت ها استفاده کنیم. گل های ما برابر سایپا به عدد سه رسید چون تعداد فرصت های گل مان زیاد بود. امشب هم می توانستیم به گل برسیم اما از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

ابراهیم زاده افزود: اگر راه آهن می خواهد بالای جدول باقی بماند باید از نظر روحی و روانی آماده باشد و کاملا درک کند که باید از همه فرصت ها استفاده کند. امیدوارم که در بازی های آینده با تلاش بازیکنان این مشکل را حل کنیم.

در ادامه خبرنگاری از ابراهیم زاده پرسید که دلیل بازی نکردن وحید طالبلو آماده نبودن او از نظر روحی یا فنی است؟ ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال ابتدا چندین ثانیه مکث کرد که مکث او باعث خنده حضار شد و سپس گفت: من از شما می پرسم که آیا حامد فلاح زاده که امشب بازی کرد مشکلی داشت؟ این سوال شما مربوط به یک رسانه ای است که چندین بار از من پرسیده و حالا از زبان شما می شنوم.

وی ادامه داد: من در هر بازی فقط از یک دروازه بان می توانم استفاده کنم. اما هر دو دروازه بان تیم من خوب کار می کنند و تمرین های خوبی انجام می دهند. در نهایت این نظر من است که از کدام شان استفاده کنم. اما پرسشی که شما از من می پرسید، برای من سوال برانگیز است.

در ادامه خبرنگار دیگری از ابراهیم زاده پرسید که آیا تساوی تیمش در این بازی خط بطلانی بر ذهنیت بازیکنانش مبنی بر اینکه همیشه از ملوان شکست می خورند، کشیده است و آیا این بازی نقطه عطفی برای راه آهن خواهد بود یا خیر؟ وی در پاسخ گفت: ما در این بازی از حریف بهتر بودیم و بازی بیشتر دست ما بود. نقطه عطف بازی این می توانست باشد که نگذاریم ملوان و در راس آن رافخایی کاری از پیش ببرد و خودمان هم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. مسئله ذهنیت بازیکنان چیزی است که خیلی وقت ها رسانه ها دنبال می کنند و بازی ها را تحت تاثیر آن قرار می دهند. ای کاش این قیاس ها را کمتر و پیگیری پیشرفت تیم ها را بیشتر کنیم. ما به دنبال این هستیم که بازیکنان مان هدفمندتر کار کنند.

آخرین سوال را خبرنگاری از ابراهیم زاده این گونه پرسید: در نیمه اول شاهد بودیم که فاصله بین خط هافبک و دفاع تیم تان زیاد بود و به همین دلیل حریف موقعیت های گل زیادی کسب کرد.

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال گفت: اتفاقا در نیمه اول دفاع و هافبک ما به هم نزدیک بودند و در عوض فاصله هافبک ها و خط حمله ما زیاد بود. اگر موقعیت های حریف را هم بررسی کنید، خواهید دید که این موقعیت ها به دلیل ناهماهنگی مدافعان ما به دست آمد.