/ بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر اگر چه به جز  بازی استقلال اهواز- راه آهن بازی‌های پرگلی نبود ،با این حال پر از اتفاقات تلخ و شیرین بود. از اخراج سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز گرفته تا بازی پرحاشیه پرسپولیس- صبا که به یاد هادی نوروزی برگزار شد. البته دراین هفته هم مثل هفته‌های گذشته شاهد عملکرد ضعیف داوران بودیم. اتفاق‌هایی که می توانید در ادامه آن را بخوانید:

استقلال خوزستان- ملوان جدال سرد هفته

بازی تیم‌های استقلال خوزستان- ملوان را بی‌تردید می‌توان سردترین جدال هفته نامید. بازی که در آن تقریبا هیچ موقعیت حساسی روی دروازه‌ها خلق نشد و البته  به سختی می‌توان از آن بهترین بازیکن زمین را انتخاب کرد. البته به نظر می‌رسد هر دو تیم از این نتیجه راضی بودند چراکه عبدالله ویسی همچنان تیمش را در بالای جدول حفظ کرد و حمید استیلی هم به میانه نشینی جدول ادامه داد.

استقلال اهواز- راه‌آهن جذاب‌ترین جدال هفته

بازی استقلال اهواز- راه آهن بی‌تردید جذاب ترین جدال هفته هشتم لیگ برتر است. بازی که در آن راه آهن 5 گل به ثمر رساند، مهرداد محمدی به صدر جدول گلزنان صعود کرد و البته سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز در پایان بازی از سمت خود برکنار شد.

فولاد- تراکتورسازی و بازهم جنجال قهرمانی

در حساس‌ترین بازی روز گذشته فولاد برابر تراکتورسازی قرار گرفت که تبریزی ها 2 بر یک پیروز شدند. در این بازی 2 بازیکن از هر دو تیم اخراج شدند که به نظر نمی‌رسید اخراج شریفات از فولاد درست باشد، ضمن این که محسن قهرمانی یک پنالتی اشتباه برای تراکتورسازی گرفت تا شاگرادان تونی اولیویرا با این پیروزی از بحران خارج شوند.

استقلال- پدیده، کم گل و پرموقعیت

هرچند بازی استقلال- پدیده با نتیجه یک-یک به پایان رسید اما دو تیم موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه هم خلق کردند. به ویژه پدیده که دو سه موقعیت عالی گلزنی را خراب کرد. البته هر دو تیم که اعتقاد داشتند داور برای‌شان پنالتی نگرفته است.

سایپا- ذوب آهن، کتک کاری در دستگردی

تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد با شکست یک بر صفر برابر سایپا در بازی خارج از خانه به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند. در این بازی شاگردان یحیی گل محمدی به شدت از بازی خشن سایپایی‌ها ناراحت بودند. البته در جریان بازی هادی محمدی و مهدی ترابی درگیری سختی با هم داشتند و این موضوع باعث شد چند دقیقه بازی قطع شود.

گسترش – نفت تهران، منصوریان همچنان در حسرت پیروزی

بازی گسترش فولاد برابر نفت با تساوی یک-یک به پایان رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند. نفت تهران در این بازی در دقیقه 46 از حریف خود جلو افتاد اما امید نظامی پور با یک گل استثنایی بازی را جبران کرد. نفت از 7 بازی قبلی خود 5 تساوی و 2 شکست بدست آورده است.

سپاهان – سیاه جامگان، سومین تساوی پی در پی خانگی

حتی خبر بازگشت محرم نویدکیا هم باعث نشد که سپاهان بتواند سیاه جامگان را شکست بدهد. این تیم در این بازی به تساوی یک-یک رضایت داد تا در نهایت شاگردان حسین فرکی فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و البته به سومین تساوی خانگی خود دست پیدا کنند. البته این یک شروع خوب برای فرهاد کاظمی در سیاه جامگان  محسوب می‌شود.

پرسپولیس- صبا، جنجال به یاد هادی نوروزی

بازی پرسپولیس- صبا قرار بود به یاد هادی نورزی کاپیتان فقید قرمزها برگزار شود اما آنقدر جنجالی شد که بازیکنان دو تیم بارها با هم درگیر شدند و البته دو بازیکن هم از زمین بازی اخراج شدند. جالب است که بازیکنان هر دو تیم هرگز رعایت هادی نوروزی را نکردند و مدام با به هم فحاشی کردند و صحنه‌های جالبی در زمین بای خلق نشد.