به گزارش پارس به نقل از فارسمیلاد کمندانی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل پدیده خراسان در هفته اول لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط بدنی خودم و همه بازیکنان تیم خوب است و خوشحالم که برانکو به من اعتماد کرده که در پرسپولیس بمانم و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جواب اعتماد سرمربی پرسپولیس را بدهم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در بازی با پدیده به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: نیاز نیست که برانکو در اینباره بخواهد با من صحبت کند. سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که من در زمین بازی کنم یا نه اما شک نکنید که اگر به میدان بروم با همه توان برای پرسپولیس تلاش خواهم کرد.

کمندانی خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم خوبی داریم و بازیکنان با استعداد و جوانی در تیم ما حضور دارند و امیدوارم که امسال بتوانیم همگی خوب کار کنیم تا یک سال خوب برای پرسپولیس رقم بخورد.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از عملکرد این تیم در لیگ برتر پانزدهم چیست، افزود: قطعاً پرسپولیس امسال می‌تواند یکی از مدعیان جدی لیگ باشد. از نظر بدنی، تاکتیکی و رفاقتی تیم خوبی داریم و امیدوارم امسال با سال قبل پرسپولیس زمین تا آزمان فرق داشته باشد تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.