به گزارش پارس مصاحبه‌اش را با 90 بخوانيد. 
90: بعد از پنج سال، دوري از استقلال چطور است؟
خيلي خوب، استراحت مي‌کنيم. دوستان کار را دست گرفته اند ما هم آرزوي موفقيت داريم. 
90: ناراحت تيمي؟
براي چه؟!
90: در کادر جديد جاي نداري؟
براي چه ناراحت باشم. اينها همبازي‌هاي سابق و مربي من در گذشته بوده‌اند. 
90: مظلومي ديدگاه جديدي به استقلال آورده؟
حتما اين طور است که سرمربي استقلال شده است و از صميم قلب براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. 
90: به عنوان يک پيشکسوت مشکل استقلال پارسال فني بود؟
به هيچ وجه، خداوکيلي حالا در استقلال اتفاق جديدي افتاده است؟ مشکل استقلال فني نيست. مشکل نبود پول است. بازيکني که پول نگيرد انگيزه ندارد و بازي نمي‌کند. 
90: خيلي ناراحت هستي
امير پرافتخارترين مربي تاريخ ليگ برتر است. تمرينات پارسال همان تمريناتي بود که دو سال قبل قهرمان شديم، اکثر بازيکنان همان‌ها بودند چطور به يک باره همه‌چيز تغيير مي‌کند. بازيکن هفت ماه بود پول نگرفته بود و در زمين راه مي‌رفت آن وقت قلعه‌نوعي مقصر بود؟!
90: يعني همه بازيکنان به اين شکل بودند؟
نه بازيکنان ما دو قسمت بودند. يکسري مثل خرسندنيا، فخرالديني و اميد ابراهيمي براي ديده شدن و تيم‌ملي انگيزه داشتند يکسري فقط راه مي‌رفتند. پارسال مي‌خواستند امير را خراب کنند و او را زمين بزنند. برا اين ادعا دست روي قرآن مي‌گذارم. او براي فوتبال ما نعمت است. هم مربي کاربلدي است، هم مدير است و هزار و نکته مثبت ديگر دارد. مثلا ‌آندو همان بازيکني که در استقلال بود در نيم‌فصل دوم در تراکتور هم بود؟! حرف براي گفتن زياد است اما نمي‌خواهم کسي را ناراحت کنم. بازيکن هفت ماه پول نمي‌گرفت شب عيد باشگاه ده ميليون به او مي‌داد. آن وقت توقع داريد بازيکن بازي کند؟
90: خيلي‌ها ايراد مي‌گيرند به شکل مصاحبه‌هاي مظلومي بعد از اينکه سرمربي استقلال شد... 
من هم قبول دارم آخر کدام مربي مي‌آيد مي‌گويد من آمدم پرسپوليس را ببرم؟ پس شما همان دو بازي روي نيمکت تيم بنشين خداوکيلي نبايد اين گونه مصاحبه کند يا ناز بازيکناني مثل رحمتي، تيموريان و... را بکشد. مظلومي بايد کلاس خود را حفظ کند. هوادار امسال قهرماني مي‌خواهد حالا چه در ليگ چه در جام حذفي. 
90: يک سئوال بدون تعارف ... خودت چرا سال‌هاي نه چندان دور با امير اختلاف داشتي؟
زماني که او سرمربي بزرگسالان بود من هم سرمربي جوانان بودم. سه سال بود پول به من نمي‌دادند تا پي آن را مي‌گرفتم مي‌گفتند قلعه‌نوعي مي‌گويد پول به شاهرخ ندهيد. بعد با هم صحبت کرديم ديدم روح امير خبر ندارد. به خدا خودم پيشنهاد چهار ميلياردي مس کرمان به او را ديدم اما به خاطر استقلال نرفت و همه قديمي‌ها را جمع کرد از نعلچگر و فنوني‌زاده بگير تا خود من و خيلي‌هاي ديگر. او نان دلش را مي‌خورد. البته خوب شد دوست و دشمن را شناخت. از زماني که بحث خصوصي‌سازي به ميان آمد مشکلات استقلال صد برابر شد زيرا ديگر اسپانسر پول به تيم تزريق نکرد. 
90: در مصاحبه‌اي گفته بوديد رحمتي، نکونام و تيموريان مجاني براي استقلال بازي کنند. اين حرف را بر چه معياري زديد؟
من اين حرف را نزدم. گفتم بازيکن بايد در درجه اول عاشق استقلال باشد نه اينکه تا متوجه شد باشگاه او را مي‌‌خواهد براي اين تيم بزرگ قيمت تعيين کند بعد ادعاي استقلالي بودن هم داشته باشد. 
90: حرف پاياني؟
آرزوي موفقيت براي استقلال و کادرفني جديد اين تيم دارم. من و امثال من چه باشيم چه نه آرزوي سربلندي تيم محبوب خود را داريم.