به گزارش پارس به نقل از فارس حسین عبدی پس از جلسه هیات رئیسه و مدیر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه امروز در مورد اسپانسر لباس بود که باید با چه تولیدی کار کنیم. مسئله بعدی روی هزینه‌هایی بود که تا الان شده و طاهری نیز در مورد این گزارشی را ارائه کرد. امور جاری باشگاه در مورد جذب بازیکنان از دیگر مسائلی بود که امروز در مورد آن صحبت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که شکایت بازیکنان خارجی که در این چند وقت مطرح شده است به کجا رسیده است گفت: من شکایت مانوئل را نمی‌دانم چرا که او قرار بود به ایران بیاید اما او در مورد مسائل و شکایتی که دیگر بازیکنان داشتند این طور نیست که این شکایت‌ها برای یک شب باشد شکایت بازیکنان خارجی برای سالهای گذشته است و چنین اتفاقاتی به پرسپولیس لطمه می‌زند. این مسائل بحث بین‌المللی خواهد داشت و شکایت بازیکنان خارجی در فیفا  ثبت می‌شود.این مشکلات یک شبه ایجاد نشده و پس از مطرح شدن این مسائل باشگاه در حال پی‌گیری است.

عبدی در مورد محکومیت پرسپولیس در رابطه با عقد قرارداد خلعتبری با تیم عجمان گفت: هر رایی که صادر شده اتفاق افتاده است یک چیزهایی را روزنامه‌ها تعمیم می‌دهند به جاهای دیگر به نظر من هر چیزی در جای خودش قابل بحث است امیدوارم که این موضوع هم مشکل خاصی نداشته باشد. ما باید در رابطه با هر مسئله‌ای در زمان خاص خودش آن مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر این رای‌ها در هر زمانی صادر شده باشد مشاوران باشگاه در حال بررسی آن هستند باز هم می‌گویم مشکلات یک شبه ایجاد نشده که یک شبه رفع شود.

عبدی در پاسخ به این سوال که جذب محسن مسلمان به کجا رسید گفت: هر کدام از بازیکنان را که برانکو بخواهد باشگاه اقدام خواهد کرد.

وی در مورد جلسه کریم باقری با طاهری گفت: کریم باقری با طاهری جلسه‌ای داشته اما نتیجه جلسه را من نمی‌دانم اگر خبری بود قطعا به شما اعلام خواهد شد.