به گزارش پارس به نقل از مهر آرش نجفی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره نتیجه شکایت تیاگو براگا به مرجع فیفا با بیان مطلب فوق، افزود: تیاگو که برای دو فصل در پرسپولیس حضور داشت، با وجود آنکه پیش از این به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت برده و آن را به عنوان مرجع رسیدگی به موضوع اختلاف به رسمیت شناخته شده بود، پس از صدور حکم توسط این کمیته و با توجه به اینکه موفق به اخذ مطالبات خود نشد، در فیفا طرح شکایت کرد.

نجفی تاکید کرد: موضع باشگاه این بود که با توجه به مفاد قرارداد و طرح موضوع در فدراسیون فوتبال ایران توسط خود بازیکن، فیفا از نظر شکلی نمی‌تواند به پرونده ورود کند اما فیفا با توجه به بین‌المللی بودن موضوع، پرونده را بررسی کرد ولی در نهایت از نظر ماهوی به این جمع‌بندی رسیده که این پرونده به جهت رسیدگی در یک مرجع دیگر، مختومه است.

مدیر حقوقی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در سیستم‌های حقوقی و قضایی بین‌الملل این موضوع جا افتاده است که وقتی یک مرجع درباره ماهیت پرونده‌ای حکم می‌دهد، مرجع دیگری به آن پرونده ورود نمی‌کند. به این ترتیب همان حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر طلب ۶۷ هزار دلاری این بازیکن جاری است و فیفا حکمی صادر نکرده است.